• 1
  • 2
2021-02-15, 14:27
Medlem
Brukar köra amfetamin på helgen, samt ibland på veckorna av och på beroende på ork etc.
Sedan en tid tillbaka har jag börjat få utslag I skägg, samt obehagskänslor i alla hårsäckar( kryper).

Fick medelstark steroid utskrivet mot utslagen som fungerade rätt bra förra omgången jag fick detta.

Använder catapressan/ klonidin dagligen samt 3200mg gabapentin, mot nervskador i ländrygg.

Allergisk reaktion mot själva amfetaminet? Provat rena med aceton men fick samma resultat sist ändå.
Får väl ta en paus då jag använt det rätt flitigt senaste halvåret, men någon som har bra input angående detta?
Citera
2021-02-15, 14:30
Medlem
NorhenCrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annonymen
Brukar köra amfetamin på helgen, samt ibland på veckorna av och på beroende på ork etc.
Sedan en tid tillbaka har jag börjat få utslag I skägg, samt obehagskänslor i alla hårsäckar( kryper).

Fick medelstark steroid utskrivet mot utslagen som fungerade rätt bra förra omgången jag fick detta.

Använder catapressan/ klonidin dagligen samt 3200mg gabapentin, mot nervskador i ländrygg.

Allergisk reaktion mot själva amfetaminet? Provat rena med aceton men fick samma resultat sist ändå.
Får väl ta en paus då jag använt det rätt flitigt senaste halvåret, men någon som har bra input angående detta?

Snortar du, drar bomber eller skjuter skiten?
Citera
2021-02-15, 14:43
Medlem
Nasal/ bomb
Citera
2021-02-15, 14:51
Medlem
uh-huhs avatar
Be om pregabalin/Lyrica mot sina närv skador istället så du slipper käka så jävla mycket då de är typ samma skit fast Lyrica är 3 gånger så potent som gabapentin
Citera
2021-02-15, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Be om pregabalin/Lyrica mot sina närv skador istället så du slipper käka så jävla mycket då de är typ samma skit fast Lyrica är 3 gånger så potent som gabapentin

Tycker pregabalin är skit då jag prövat det tidigare, även om det nu är oväsentligt till min fråga.
Citera
2021-02-15, 14:57
Medlem
har själv funderat på ifall slemhinnorna blivit fuckade då man snortat för länge med näsblod och diverse på daglig basis
Senast redigerad av annonymen 2021-02-15 kl. 15:13.
Citera
2021-02-15, 14:58
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annonymen
Tycker pregabalin är skit då jag prövat det tidigare, även om det nu är oväsentligt till min fråga.
Okej,ja det är ju individuellt och jag skulle välja pregabalin istället för gabapentin men var och en till sitt, hoppas det löser sig för dig
Citera
2021-02-15, 14:59
Medlem
uh-huhs avatar
Men låter som du pratar om myr krypningar som vissa får på tjack så kanske inte ska ta de om du far illa utav de.
Citera
2021-02-15, 15:14
Medlem
Citat:
Men låter som du pratar om myr krypningar som vissa får på tjack så kanske inte ska ta de om du far illa utav de.

Myrkryp skiter jag i, det är mer utslagen jag oroar mig över, sedan har jag även fått "vattensamlingar" vid skägg och på något fler ställen.

Detta upphör då jag ej använder substansen
Citera
2021-02-15, 15:17
Medlem
Citat:

Myrkryp skiter jag i, är utslagen och att jag får "vattensamlingar" . Detta upphör när jag ej använder amfetamin
Citera
2021-02-15, 15:21
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Drogakuten --> Centralstimulantia
/Moderator
Citera
2021-02-15, 17:38
Medlem
vemorkarbrys avatar
Har också börjat få något som liknar nässelutslag på händerna den senaste tiden, som sedan försvinner när jag kliver av.

Kanske någon skum batch som figurerar just nu? Jag vet inte.

Sen är jag bra på att trycka i mig abnormala doser så det kan ju vara anledningen till problemet
Senast redigerad av vemorkarbry 2021-02-15 kl. 17:48.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in