2006-05-23, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livingston
Det är samma för mig. Tranbär är bra att varva med ibland.
Men det var som fan, Rapé Lingon! Måste kolla om det finns att köpa i stan i morgon.

Tack för infon, Virtuoso!
Varsågod Hoppas att du hittar en dosa. Ge oss en rapport i denna tråden sen.
Citera
2006-05-23, 23:29
Medlem
MagicMacks avatar
jag och en polare gick upp till lokanaffären och så frågade hon om vi ville köpa lingon istället, javisst sa vi och testade.. .vi båda älskar den nu
Citera
2006-05-24, 09:37
Medlem
Ultimates avatar
snus är salt, det passar inte att blanda in sött i de
Citera
2006-05-24, 21:07
Medlem
Hajimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
Tja, alla "smaksnus" är ju lite godisfeeling över. Jag tycker faktiskt det är gott att snusa en Skruf tranbär då och då för att byta av från mina vanliga General och vanlig Skruf.
tranbär e hemskt äcklig. det ända smaksnuset på marknaden som smakar gott är metropol lakrits man snusar de som små godis helt sjukt gott nångång ibland de e bra å byta då och då. då uppskatar man sitt gamla vanliga sen mycket mer. samma sak me kvinnor
Citera
2006-05-24, 22:11
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajime
tranbär e hemskt äcklig. det ända smaksnuset på marknaden som smakar gott är metropol lakrits man snusar de som små godis helt sjukt gott nångång ibland de e bra å byta då och då. då uppskatar man sitt gamla vanliga sen mycket mer. samma sak me kvinnor

Tyvärr tycker jag lakrits är

Annars så håller jag helt med om att omväxling förnöjer. Sen är väl smaken som baken, så alla har väl sin grejj.
Citera
2006-05-24, 22:46
Medlem
Pellenezs avatar
Mer kärringsnus än vanliga rapé blir det ju knappt, men detta lät väldigt intressant.
Kanske skulle prova att ta upp snusandet igen
Citera
2006-05-24, 23:06
Medlem
Finns det som lös också eller?
Citera
2006-05-25, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogo_Pedagog
Finns det som lös också eller?
Nja, tvivlar: http://www.swedishmatch.se/Swe/Arets...akavlingon.asp
Citera
2006-05-25, 15:55
Medlem
Big Anghammarads avatar
Är det vit eller vanlig? Kanske ska leta reda på för att testa, gillar vanlig rapé.
Citera
2006-05-25, 16:05
Medlem
Tycker också det är gott med smaksatt snus, fast när polaren bjöd på en Skruf eukalyptus fick jag nog, vill inte ha ett tuggummi/tandkräm under läppen
Citera
2006-05-25, 17:52
Medlem
skruvmejsels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Anghammarad
Är det vit eller vanlig? Kanske ska leta reda på för att testa, gillar vanlig rapé.
White.
Citera
2006-05-25, 18:49
Medlem
Knarkads avatar
Jag förstår verkligen inte, har snusat General, Grov och tre ankare i 6-7 år och smaken måste ha bränt sig fast, för jag tål verkligen inte "godissnus".. så jävla äckligt. Har provat rapé, lakritssnus, hallonsnus, skruf tranbär men ingenting faller i smaken, mår bara illa av smaken. Jag älskar annars godis men i snusform passar det inte. Är jag för manlig?

Vill jag ha något sött så köper jag mig en Gustavus orginal, lite sötare smak i den tobaken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in