2021-02-14, 14:28
Medlem
Tänkte köpa en supbräda jag och sambon kan ha till sommar. Är nybörjare och har ingen aning vad jag ska köpa för någon.

Hitta detta på coolsnow, bra erbjudande men är grejerna okej? Behöver inte vara värsting saker. Vill bara dra runt lite på sjön här hemma och ta det lugnt

https://coolsnow.se/collections/padd...37546958749868
Citera
2021-02-14, 14:30
Medlem
Andersdamaans avatar
Ser ok ut tycker jag!
Citera
2021-02-14, 15:08
Medlem
Kul!

Ja dom verkar bra för er, visst inte skit billigt men du får bra kvalite o stabila grejer. Och tro mig, värt det i längden.

Är inte nå proffs men hyfsat rutinerad är jag väll. Min första bräda väldigt likt era både funktion/ utseende/ pris och tar man bara hand om dom så håller dom hur länge som helst egentligen.

Tips till er ä, om ni inte är elitidrottare, skaffa elpump direkt

Är så jävla värt det, för gissar ni får med handpump och är ingen lek kommer du märka att pumpa så mycket som d krävs.

Jag va så jävla slut första gg jag skulle ut pga jag pumpa upp min o brudens för hand, ca 20 min konstant pumpande, så köp el pump som du kör upp till ca 90% av det du ska ha i den, så handpumpar du endast det sista.

Du kommer förstå sen du gjort det lovar jag. Ha så skoj
Citera
2021-03-02, 17:06
Medlem
Gavins-Friends avatar
Jag har kollat på NKX flash och Story global som finns hos euroskateshop för runt 3400kr. Är de nåt att ha? Är också nybörjare, åkt typ 4 gånger tidigare. Är lite sugen på en snabbare och kommer åka på lugn sjö och då verkar de passa in?

Hade gärna velat ha med säte också men då verkar det som det bara är Aqua Marina som är lämpligast och de verkar sådär för mig då jag är lång och väger en del. De har några dyrare som passar iofs. Men tänkte köpa en billigare i år iaf. och se hur mycket det används.
Citera
2021-03-10, 18:48
Medlem
Shepard25s avatar
Jag köpte denna förra sommaren, finns även en stabilare och rundare modell i ungefär samma prisklass.
Jag ångrar dock inte att jag tog den "spetsigare" mer aerodynamiska modellen. De är fullt tillräckligt stabila och går bättre i sjön än de rundare modellerna.
Bra kvalitet på grejerna och de kommer i en praktisk nätpåse som gör det enkelt att lasta bilen.
Vet inget om märket du länkade, men för ca 5000 kr så får man bra grejer som håller.

Vi använde våra brädor mycket förra sommaren, var ett bra sätt att komma ut och utforska sjöar i området. Går även att paddla till havs, men då måste det vara relativt vindstilla annars blir det tungt.

Det absolut jobbigaste är annars som sagt att pumpa upp brädorna, det tar ca 10-15 min per bräda och en hel del kraft, som ett träningspass. Blir nog pump med 12 voltsuttag till sommaren.
Senast redigerad av Shepard25 2021-03-10 kl. 18:51.
Citera
2021-03-12, 08:15
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fmsa007
Tänkte köpa en supbräda jag och sambon kan ha till sommar. Är nybörjare och har ingen aning vad jag ska köpa för någon.

Hitta detta på coolsnow, bra erbjudande men är grejerna okej? Behöver inte vara värsting saker. Vill bara dra runt lite på sjön här hemma och ta det lugnt

Tänkte direkt! Va f-n är en supbräda!?

Kan någon ändra rubriken?
Citera
2021-04-27, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fmsa007

Har du beställt? Levereras v.20. Såg att det var under halva priset nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in