• 1
  • 2
2021-02-14, 05:42
Medlem
Jag tror också det var ovana och kanske ovanligt potenta grejor som spelade in här. Jag har haft lite liknande symptom. Brukade förr äta eller röka hasch och älskade att bli riktigt bäng.

Men sen en gång slog det fel tillsammans med LSD och efter det är det ok om jag röker lite grann, men röker jag för mkt får jag lätt panikångest och den kommer konstigt nog först efter peaken, tom långt efter ibland och kan även innefatta känselbortfall/domningar i ansikte och fingrar.

Verkar som jag överskridit en gräns och nu kan jag inte ta mig tillbaka. Därför tar jag det väldigt lugnt med rökat nuförtiden och var flera månader sedan jag använde sist.
Så i ditt fall har du nog gjort klokt i att avstå, alla är vi olika känsliga.
Citera
2021-02-14, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addee3
Jag skulle röka "hasch" med en polare för 5 år sedan. Kommer aldrig glömma detta någonsin,

Jag tar spliffen och drar i mig 5 bloss efter ett tag så får jag extrema overklighetskänslor jag vet knappt vart jag är eller vad jag heter, Sen började han prata med mig och fråga om jag känner av något, Jag börjar stamma och tappar talförmågan jag kan knappt prata alls känner hur ansiktet domnar bort tappade känseln totalt, Jag rusar hem i full panik öppnar dörren mamma kör mig direkt till akuten jag kan inte heller prata i bilen jag försöker men allt var så overkligt och gick inte att få fram ord ens, Jag hoppar ut ur bilen vi är framme vid akuten vi blir insläppta direkt när vi kommer in så tuppar jag av på golvet sen vaknar jag säkert 10-15 minuter efter, och ligger i en sjukhussäng dom tar prover på mig jag får pissa allt är fortfarande overkligt kändes som jag inte var i min kropp ens allt där inne var overkligt. Min fråga är nu vad i helvete fick jag i mig? Var det endast hasch, Min polare som var erfaren rökare sa att han fick lite ovanlig panikkänsla av detta rökat. Har gått och tänkt på detta i alla år, om det var en form av stroke eller vad det var? Sen så for jag hem säkert 1 timme efter jag hade varit där, Sen la ja mig ner och sov problemet är att overklighetskänslorna var kvar säkert 2år efter detta. Nu idag har jag inte dom kvar alls vilket är väldigt skönt. Och rör aldrig mer röka då man är tvärnojjig för att få tillbaka detta
Nå syradoppat Spice nämen kanske Spice då?"
Citera
2021-02-14, 06:29
Medlem
Handfots avatar
Du kunde ju bara varit ärlig inför läkarna så hade de tagit prover och du hade vetat vad det var. Jag menar, vad är ens vitsen att åka till sjukan efter det där utan att vara ärlig så de lättare hade kunnat hjälpa dig korrekt?
Citera
2021-02-14, 08:10
Medlem
Litteraturs avatar
Vill minnas att jag läste en liknande historia här på förumet för ca ett år sedan, där det var kille som trodde han och hans polare blivit förgiftade, för när de var utomlands och blev bjudna på CB av några rastasnubbar, blir de så illamående att de ursäktar sig och flyr coffeeshoppen. Det kulminerar i att en av grabbarna skiter på sig i taxin tillbaka till hotellet. Om någon har länk till den tråden får denne gärna skicka!

/G.B
Citera
2021-02-14, 11:35
Citat:
Ursprungligen postat av Handfot
Du kunde ju bara varit ärlig inför läkarna så hade de tagit prover och du hade vetat vad det var. Jag menar, vad är ens vitsen att åka till sjukan efter det där utan att vara ärlig så de lättare hade kunnat hjälpa dig korrekt?

Jag har inget minne av sjukhusvistelsen minns inte heller vad proverna visade vad jag hade fått i mig. Kanske finns i journalerna? Jag var ju ärlig där sa ju att jag hade rökt :O
Citera
2021-02-16, 14:35
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Låter som när jag och min polare rökte salvia 😁 Eller så fick du en rejäl sned tripp.
Salvia var min tanke också.
Citera
2021-02-16, 21:33
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Salvia var min tanke också.

Vad är salvia?
Citera
2021-02-16, 21:44
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addee3
Vad är salvia?
En ört som är starkt psykodelisk när man röker den.
https://www.youtube.com/watch?v=MzL3Efj0Hko
Citera
2021-02-16, 22:00
Medlem
getbusys avatar
Spice bankat skit hasch
Citera
2021-02-16, 23:49
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Låter ju onekligen som om det är något spice som TS har rökt. Har läst i tråden här på Flashback att det finns spicebesprudad cannabis att få tag på. Om det äe sant vet jag inte, men kanske inte helt omöjligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in