• 1
  • 2
2021-02-13, 06:59
Bannlyst
Hej

Modsen får kasta denna tråd ifall den är fel eller liknande redan finns.

Men iallafall, jag och några vänner satt på fyllan och snackade om bordeller och prostitution osv.
Jag kläckte då en ide. Låt säga att man öppnar en bordell men endast har knulldockor. Skulle det vara olagligt och falla under sexköpslagen? Ingen tjej blir utnyttjad, och att knulla en docka borde kunna jämställas med att en man tillfredställer sig själv. Lite typ som runkbåsen dom har vissa obskyra "nattklubbar" runtom i landet.

Vad säger ni? Bu eller bä på denna ide?

/SMK
Senast redigerad av SMK 2021-02-13 kl. 07:01. Anledning: Glömde en viktig del av ämnet
Citera
2021-02-13, 07:29
Medlem
Köp av sexuell tjänst förutsätter, om än underförstått, att det är en person som är ”motparten” i samlaget eller den sexuella tjänst man köper. Så sexdockor torde inte anses vara prostitution.

Huruvida folk skulle vara beredda att stå på kö för att göka i samma docka ställer jag mig frågande till. Å andra sidan är det väl kanske så på riktiga bordeller också, bara att det är en människa folk köar till. Så ptja, kanske.

Off topic: Uttrycket ”bu eller bä” betyder typ ”varken eller”. Om man inte har nån åsikt kan man säga att man kan säga varken bu eller bä. ”Bu eller bä” har inte samma innebörd som t ex ”bra eller anus”. Men jag förstår vad du menar.

Eftersom jag personligen har svårt att tänka mig att din affärsidé skulle locka särskilt många, men ändå reserverar mig för att jag har fel, kan jag säga varken bu eller bä.

Dessutom tror jag att det finns nåt liknande, om inte exakt, i Japan. Har för mig att jag läst om det. Ska googla lite.
Citera
2021-02-13, 07:44
Medlem
Minns jag rätt så öppnade de en sån i Finland? Du kan börja med att kika hur det gick för dem.
Sexköpslagen gäller bara mellan personer(tror jag åtminstonde).
Citera
2021-02-13, 07:46
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Hej

Modsen får kasta denna tråd ifall den är fel eller liknande redan finns.

Men iallafall, jag och några vänner satt på fyllan och snackade om bordeller och prostitution osv.
Jag kläckte då en ide. Låt säga att man öppnar en bordell men endast har knulldockor. Skulle det vara olagligt och falla under sexköpslagen? Ingen tjej blir utnyttjad, och att knulla en docka borde kunna jämställas med att en man tillfredställer sig själv. Lite typ som runkbåsen dom har vissa obskyra "nattklubbar" runtom i landet.

Vad säger ni? Bu eller bä på denna ide?

/SMK

Ingen vettig människa skulle betala för sex med en docka som 100 andra varit på innan. Dockor skaffar folk privat.

Skulle vara i stort sett omöjligt att kunna hyra lokal till det också då det är alltför uppseende- och anstötsväckande. En hyresvärd skulle definitivt backa.

Sedan har du missförstått begreppet bu eller bä. Vilket av bu och bä skule vara bra eller dåligt menar du? Jag säger bä till ditt förslag i alla fall.

Sedan flyttas eĺer kastas trådar oavsett om du skriver det eller ej. Att skriva det irriterar bara moderatorerna.
Citera
2021-02-13, 08:00
Medlem
Deckard-Cains avatar
Du är tvåa på bollen!

https://www.aftonbladet.se/a/Ql48xq
Citera
2021-02-13, 08:17
Medlem
nedboys avatar
Det har varit diskussion om detta eftersom feminister gnäller (som väntat). Det borde jämföras med att kvinnan har dildos som ser ut som kukar.

I vilket fall som helst så är det inte en människa. Om dockor skulle få någon som helst mänsklig status så blir det till att fria alla stackars dockor som lever under slavliknande förhållanden med barn som dreglar ner dem, släpar dem i golvet, glömmer dem under soffan, drar sönder ben och armar.

Personligen så har jag svårt att se ett behov av att tömma mig i en docka. Men det skulle vara kul att testa hur det känns med en riktigt bra gjord docka. Har dock lite svårt att tänka mig att vara dagens nummer 30 på dockan.
Citera
2021-02-13, 08:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deckard-Cain
Du är tvåa på bollen!

https://www.aftonbladet.se/a/Ql48xq

Fan också!
Citera
2021-02-13, 08:33
Medlem
Ghastens avatar
Som att ligga med en kvinna det är redan många som varit och slabbat i dem innan. Ja kanske inte 6 minuter innan men ändå
Citera
2021-02-13, 08:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Det har varit diskussion om detta eftersom feminister gnäller (som väntat). Det borde jämföras med att kvinnan har dildos som ser ut som kukar.

I vilket fall som helst så är det inte en människa. Om dockor skulle få någon som helst mänsklig status så blir det till att fria alla stackars dockor som lever under slavliknande förhållanden med barn som dreglar ner dem, släpar dem i golvet, glömmer dem under soffan, drar sönder ben och armar.

Personligen så har jag svårt att se ett behov av att tömma mig i en docka. Men det skulle vara kul att testa hur det känns med en riktigt bra gjord docka. Har dock lite svårt att tänka mig att vara dagens nummer 30 på dockan.

Diskussionen vi hade var den att några ansåg att det skulle vara sexuellt utnyttjande och därmed falla under sexköplagstiftningen..men jag hävdade å det bestämdaste att så inte kan vara fallet då man sätter på en en bit plast eller om det är latex dom görs av.
Citera
2021-02-13, 08:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Som att ligga med en kvinna det är redan många som varit och slabbat i dem innan. Ja kanske inte 6 minuter innan men ändå

Med en vacuumpump så kan man ju skörda sperma och sälja till spermabanker ^^
Citera
2021-02-13, 08:40
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Erfordras mer av sensuell Mme Veronique de Electronique, med diskret USB i nacken.

Den svenskproducerade fictionserien "Äkta människor" på SVT för gäng år sen, var här något på spåren.
Citera
2021-02-13, 09:02
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Diskussionen vi hade var den att några ansåg att det skulle vara sexuellt utnyttjande och därmed falla under sexköplagstiftningen..men jag hävdade å det bestämdaste att så inte kan vara fallet då man sätter på en en bit plast eller om det är latex dom görs av.

Du har väl förmodligen pratat med feminister eller feminiserade män då. Då bör de också vara emot att kvinnor har dildos som liknar kukar antar jag.

Frågan är vad dessa feminister ska göra i framtiden när vem som helst kan mata in bilder/filmer av någon snygg tjej i en maskin och ut kommer det en människoliknande docka med välutvecklad AI och kropp gjord av odlat kött och odlad hud. Det kommer bli ett jävla grinandes kan jag lova.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in