• 2
  • 3
2021-02-12, 10:01
Medlem
Ytterst sällan om inte aldrig man får något som trogen kund hos en bank. Får du bättre förmåner hos en annan bank t.ex bättre ränta så är det bara att byta. Böt för ett tag sen själv, väldigt simpelt banken sköter ju i princip allt åt en, flytt av autogiro osv. Enda man behöver göra själv är väl flytta över kapital och aktivera bankid. Man kan vinna mycket på en så simpel sak som att byta bank.
Citera
2021-02-12, 11:49
Medlem
Jag har varit kund eller är kund i dom flesta svenska banker, men nu har jag flyttat allt in i Swedbank. Helt OK tycker jag dom verkar vara.
Citera
2021-02-12, 13:29
Medlem
swedbank har en lättanvänd internetbank nuförtiden .. Däremot kan dom frysa ditt konto om dom inte gillar dina politiska åsikter .
Citera
2021-02-12, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Ok, vet inte något om Forex som bank.
Kan man köpa aktier/fonder på deras hemsida?

Täcker banken de flesta basic man önskar, typ enkelt att betala räkningar, bankid, osv....

Kan väl tillägga att jag har gjort många jobb på svenska banker som IT-konsult och är ibland oroad över den usla säkerheten bankerna har i Sverige.
Dock har jag ingen erfarenhet av Forex's system.

Bra basservice. Tror inte de har aktiehandel, men där skulle jag använt nån som Nordnet etc. i stället oavsett.
Citera
2021-02-12, 22:36
Medlem
JimDiamonds avatar
Jobbar på Swedbank, svarar på era frågor om ni håller god ton...
Citera
2021-02-12, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Oktober 2019 enligt (FB) Swedbank har blockerat IBAN överföringar till alla vettiga kryptobörser...
Varför måste man kunna köpa bitcoin ? Jag skiter i bitcoin. Kan inte köpa guld heller ! Jävla trams
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in