• 2
  • 3
2021-02-09, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt
Helt förståeligt!
En vän fick en dosa med trasiga snuspåsar=Ny stock.

Att få trasiga påsar är väldigt vanligt om man köper billiga snus. Håll er till gothiatek så är allt bra.
Citera
2021-02-09, 23:27
Medlem
Tribolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AD15
Att få trasiga påsar är väldigt vanligt om man köper billiga snus. Håll er till gothiatek så är allt bra.

Det var Swedish Match General.
Det är nolltolerans mot det.
Citera
2021-02-10, 01:39
Bannlyst
Snus av idag är masstillverkat, det finns inga "goa gubbar" som står och pillar ned snusen i dosorna i stjärnmönster om nu någon fått för sig det.

Blodhypotesen kan du spola direkt...
Citera
2021-02-10, 01:54
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addee3
Kan droppa bild här om du vill 1. https://imgur.com/a/eoUsLRe 2. https://imgur.com/a/Sm2BFq2

Jadu är inte detta blod vet jag inte vad, Jag drog lite med fingret även för att se då fastnade det på mitt finger lite.
Inte blod.
Citat:
idk man, Riktigt paranoid av mig. Så jag antog att det var blod, Kanske inte? Vem vet. Får se vad dom svarar företaget.
Jag vet när blod oxiderar så blir det mörkt, det där är ljust som fan. Men ändå skäl till reklamation.

För övrigt tämligen otippat att en fjollsnusare hispar över att det är en röd prick i dosan. Med all sannolikhet kommer du inte snusa upp den.
Senast redigerad av GoUoD 2021-02-10 kl. 01:57.
Citera
2021-02-10, 03:25
Medlem
Står att det är raspberry fusion, kan det ha blivit fuktigt så just det har färgat igenom lite? Vet inte hur de ser ut inuti påsen men kanske en stor blöt hallonbit/saft just i den eller hur denna fusion funkar :S
Citera
2021-02-10, 12:37
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Inte blod.
Jag vet när blod oxiderar så blir det mörkt, det där är ljust som fan. Men ändå skäl till reklamation.

För övrigt tämligen otippat att en fjollsnusare hispar över att det är en röd prick i dosan. Med all sannolikhet kommer du inte snusa upp den.

Hahah, "fjollsnusare" Kör på all white för att mitt tandkött blir totalt sönderknullat av vanlig snus får så ont så jag inte kan borsta, ont i halsen av tobaken. Så därav kör jag på allwhite annars hade jag kört på vanlig snus. Och Nej kommer inte snusa denna dosa.
Citera
2021-02-10, 14:56
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Okej, vi kallar det något annat. Men till saken det är blod och väldigt äckligt, Jag har snusat dessa rackare ett bra tag aldrig sett någon missfärgad eller "röd" snus.

Hur kan du tro att det är blod!?

Utan att veta så är jag övertygad att ingen mänsklig hand är inblandad i modern snustillverkning från det ingredienserna blandas till snusburkarna är packade.
Citera
2021-02-11, 02:13
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Hahah, "fjollsnusare" Kör på all white för att mitt tandkött blir totalt sönderknullat av vanlig snus får så ont så jag inte kan borsta, ont i halsen av tobaken. Så därav kör jag på allwhite annars hade jag kört på vanlig snus. Och Nej kommer inte snusa denna dosa.
Sitta och försöka kasta av sig fjoll-kappan ser jag. Men det rimmar lite illa när du själv säger att din kropp inte tolererar snus per se.

För övrigt är det pappret som gör att tandköttet drar upp sig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in