• 1
  • 2
2021-02-09, 21:18
Köpte x antal stockar av samma snus, en dosa jag öppnade precis noterade jag en snus som hade en klar röd fläck på sig som liknar blod mycket, Kan tillverkan råkat skära sig på fingret och trots allt stoppat ner snusen i dosan? Detta borde väl att gå o stämma? Tänk om han hade haft HIV och jag hade stoppat den i munnen eller liknande. Vidrigt
Citera
2021-02-09, 21:22
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addee3
Köpte x antal stockar av samma snus, en dosa jag öppnade precis noterade jag en snus som hade en klar röd fläck på sig som liknar blod mycket, Kan tillverkan råkat skära sig på fingret och trots allt stoppat ner snusen i dosan? Detta borde väl att gå o stämma? Tänk om han hade haft HIV och jag hade stoppat den i munnen eller liknande. Vidrigt

Fota, skriv och reklamera. Bör rendera en ny stock iaf.
Citera
2021-02-09, 21:24
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Fota, skriv och reklamera. Bör rendera en ny stock iaf.

Ja men det är jag inte ens nöjd med detta är katastrofalt dåligt av tillverkarna, Det var blod 100% endast på en snus, Något gick fel men sånt här ska inte hända.
Citera
2021-02-09, 21:25
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ja men det är jag inte ens nöjd med detta är katastrofalt dåligt av tillverkarna, Det var blod 100% endast på en snus, Något gick fel men sånt här ska inte hända.

Är du säker på att det är blod och inte fukt? Vit påse?
Om vit påse. Testa en ny prilla och droppa en droppe vatten på den och vänta och jämnför
Citera
2021-02-09, 21:27
Medlem
Citat:

Hur kan du vara så säker på att det är just blod? Om det är blod så borde det inte vara en klar röd fläck utan en väldigt mörkröd till brun färg som skulle smälta in i snusfärgen.
Citera
2021-02-09, 21:28
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Är du säker på att det är blod och inte fukt? Vit påse?
Om vit påse. Testa en ny prilla och droppa en droppe vatten på den och vänta och jämnför

Kan droppa bild här om du vill 1. https://imgur.com/a/eoUsLRe 2. https://imgur.com/a/Sm2BFq2

Jadu är inte detta blod vet jag inte vad, Jag drog lite med fingret även för att se då fastnade det på mitt finger lite.
Citera
2021-02-09, 21:29
Vill gärna höra era åsikter vad ni tror? Vad är detta om det inte är blod?
Citera
2021-02-09, 21:31
Medlem
Citat:
Vill gärna höra era åsikter vad ni tror? Vad är detta om det inte är blod?

Det är troligtvis inget blod och absolut inte snus.
Citera
2021-02-09, 21:32
Citat:
Ursprungligen postat av AD15
Det är troligtvis inget blod och absolut inte snus.

Nej okej, Vad är detta då? blodliknande endast på en snus?
Citera
2021-02-09, 21:33
Medlem
Citat:
Nej okej, Vad är detta då? blodliknande endast på en snus?

Det ser ut som dambindor. Snus är brunt.
Citera
2021-02-09, 21:35
Citat:
Ursprungligen postat av AD15
Det ser ut som dambindor. Snus är brunt.

Okej, vi kallar det något annat. Men till saken det är blod och väldigt äckligt, Jag har snusat dessa rackare ett bra tag aldrig sett någon missfärgad eller "röd" snus.
Citera
2021-02-09, 21:35
Medlem
Tribolts avatar
Citat:

Du kommer få en ny stock.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in