Köpte x antal stockar av samma snus, en dosa jag öppnade precis noterade jag en snus som hade en klar röd fläck på sig som liknar blod mycket, Kan tillverkan råkat skära sig på fingret och trots allt stoppat ner snusen i dosan? Detta borde väl att gå o stämma? Tänk om han hade haft HIV och jag hade stoppat den i munnen eller liknande. Vidrigt
Köpte x antal stockar av samma snus, en dosa jag öppnade precis noterade jag en snus som hade en klar röd fläck på sig som liknar blod mycket, Kan tillverkan råkat skära sig på fingret och trots allt stoppat ner snusen i dosan? Detta borde väl att gå o stämma? Tänk om han hade haft HIV och jag hade stoppat den i munnen eller liknande. Vidrigt
Fota, skriv och reklamera. Bör rendera en ny stock iaf.
Fota, skriv och reklamera. Bör rendera en ny stock iaf.
Ja men det är jag inte ens nöjd med detta är katastrofalt dåligt av tillverkarna, Det var blod 100% endast på en snus, Något gick fel men sånt här ska inte hända.
Ja men det är jag inte ens nöjd med detta är katastrofalt dåligt av tillverkarna, Det var blod 100% endast på en snus, Något gick fel men sånt här ska inte hända.
Är du säker på att det är blod och inte fukt? Vit påse?
Om vit påse. Testa en ny prilla och droppa en droppe vatten på den och vänta och jämnför
Hur kan du vara så säker på att det är just blod? Om det är blod så borde det inte vara en klar röd fläck utan en väldigt mörkröd till brun färg som skulle smälta in i snusfärgen.
Okej, vi kallar det något annat. Men till saken det är blod och väldigt äckligt, Jag har snusat dessa rackare ett bra tag aldrig sett någon missfärgad eller "röd" snus.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!