Svara
2021-02-11, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
280mg/2= 140mg/2 = ca 70mg det är knappt att jag själv skulle känna av sådan låg dos.

Ni fick det säkert Myspys där iallafall...
Vad fick du 70 mg ifrån? Skrev ju att vi tog ett piller var (280mg) Vi tog först en halv, sedan andra halvan.
Citera
2021-02-12, 18:37
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvillhaknark
Första gången jag skriver här inne. Ge gärna tips på hur jag ska göra nästa gång då.
Vill inte vara för kritisk mot dig, men skriv lite längre och mer om hur du kände dig under ruset. Det är lite tips att ta till dig.
Citera
2021-02-12, 18:40
Medlem
är det bara jag som blir illamående av mdma?
väldigt mycket... men det går över efter ett tag. sedan blir det bra men visuellt så att säga.
musik och sex eller sånt intresserar mig inte - samma med x
oavsett..
Citera
2021-02-13, 08:03
Medlem
Nochillss avatar
Tackar för klargörandet av den intagna mängden...

Att MDMA slår väldigt olika på olika personligheter har jag själv märkt.
En del går igång rejält med utvidgade sinnen och kan festa mycket på Drogen.

Själv så får jag stora Pupiller och blir faktiskt riktigt trött efter Peaken och behöver vila(!)
Citera
2021-02-13, 23:25
Medlem
Swedzs avatar
Lol du kallar din pojkvän för A men han finns inte ens med i rapporten HAHAHAH
Citera
2021-02-14, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Vill inte vara för kritisk mot dig, men skriv lite längre och mer om hur du kände dig under ruset. Det är lite tips att ta till dig.
Okej tack !
Citera
2021-02-14, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedz
Lol du kallar din pojkvän för A men han finns inte ens med i rapporten HAHAHAH
Nej jag vet hahah, eftersom att han var hyfsat normal så fanns det inte så mycket av skriva om honom. Handlade mest om min kompis eftersom att det var första gången hon tog ett helt piller.
Citera
2021-02-14, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Tackar för klargörandet av den intagna mängden...

Att MDMA slår väldigt olika på olika personligheter har jag själv märkt.
En del går igång rejält med utvidgade sinnen och kan festa mycket på Drogen.

Själv så får jag stora Pupiller och blir faktiskt riktigt trött efter Peaken och behöver vila(!)

Ja jag själv tror nog inte att jag skulle kunna festa massor på e. Gillar mer att hänga med personer jag gillar och bara ta det lugnt.
Citera
2021-02-14, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
väldigt mycket... men det går över efter ett tag. sedan blir det bra men visuellt så att säga.
oavsett..
Jag har aldrig mått illa av e Låter väldigt jobbigt, att må illa är ju hemskt..
Citera
2021-02-14, 15:50
Medlem
Så sammanfattningsvis var detta den mest fantastiska kvällen sen mitt förra ecstasy-rus på ett helt piller. Det är dock lite sorgligt att veta att man aldrig kommer att må så bra som när man har tagit droger... Jag rekommenderar det ju inte riktigt, men samtidigt så är det ju så underbart. Vem vill inte komma till himlen liksom?[/quote]

dem man gör det med kommer man alltid ha en speciell relation med. Man blir lite förenade efter en sådan grej. Fett!
Citera
2021-02-19, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maya833
Så sammanfattningsvis var detta den mest fantastiska kvällen sen mitt förra ecstasy-rus på ett helt piller. Det är dock lite sorgligt att veta att man aldrig kommer att må så bra som när man har tagit droger... Jag rekommenderar det ju inte riktigt, men samtidigt så är det ju så underbart. Vem vill inte komma till himlen liksom?

dem man gör det med kommer man alltid ha en speciell relation med. Man blir lite förenade efter en sådan grej. Fett![/quote]

Ja verkligen! Man blir så nära varandra och man får en speciell kärlek till varandra tycker jag
Citera
2021-02-20, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
oavsett..

Hänt mig typ 2-3 gånger att jag börjat må jätte illa helt plötsligt mitt i ruset, varje gång har jag spytt som en räv en kort stund o sen mått hur bra som helst direkt efteråt haha. Har inte kunnat koppla det till att jag ätit eller druckit något speciellt dom gångerna så vet inte alls va de berott på. Händer det dig varje gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in