är det bara jag som blir illamående av mdma?
väldigt mycket... men det går över efter ett tag. sedan blir det bra men visuellt så att säga.
musik och sex eller sånt intresserar mig inte - samma med x
oavsett..
Lol du kallar din pojkvän för A men han finns inte ens med i rapporten HAHAHAH
Nej jag vet hahah, eftersom att han var hyfsat normal så fanns det inte så mycket av skriva om honom. Handlade mest om min kompis eftersom att det var första gången hon tog ett helt piller.
väldigt mycket... men det går över efter ett tag. sedan blir det bra men visuellt så att säga.
oavsett..
Jag har aldrig mått illa av e Låter väldigt jobbigt, att må illa är ju hemskt..
Så sammanfattningsvis var detta den mest fantastiska kvällen sen mitt förra ecstasy-rus på ett helt piller. Det är dock lite sorgligt att veta att man aldrig kommer att må så bra som när man har tagit droger... Jag rekommenderar det ju inte riktigt, men samtidigt så är det ju så underbart. Vem vill inte komma till himlen liksom?[/quote]
dem man gör det med kommer man alltid ha en speciell relation med. Man blir lite förenade efter en sådan grej. Fett!
Så sammanfattningsvis var detta den mest fantastiska kvällen sen mitt förra ecstasy-rus på ett helt piller. Det är dock lite sorgligt att veta att man aldrig kommer att må så bra som när man har tagit droger... Jag rekommenderar det ju inte riktigt, men samtidigt så är det ju så underbart. Vem vill inte komma till himlen liksom?
dem man gör det med kommer man alltid ha en speciell relation med. Man blir lite förenade efter en sådan grej. Fett![/quote]
Ja verkligen! Man blir så nära varandra och man får en speciell kärlek till varandra tycker jag
oavsett..
Hänt mig typ 2-3 gånger att jag börjat må jätte illa helt plötsligt mitt i ruset, varje gång har jag spytt som en räv en kort stund o sen mått hur bra som helst direkt efteråt haha. Har inte kunnat koppla det till att jag ätit eller druckit något speciellt dom gångerna så vet inte alls va de berott på. Händer det dig varje gång?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!