Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 2
  • 3
2021-02-21, 23:38
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Hänt mig typ 2-3 gånger att jag börjat må jätte illa helt plötsligt mitt i ruset, varje gång har jag spytt som en räv en kort stund o sen mått hur bra som helst direkt efteråt haha. Har inte kunnat koppla det till att jag ätit eller druckit något speciellt dom gångerna så vet inte alls va de berott på. Händer det dig varje gång?
mdma, xtacy och shrooms.. får fasta 12 timmar innan...
Citera
2021-07-08, 15:00
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
är det bara jag som blir illamående av mdma?
väldigt mycket... men det går över efter ett tag. sedan blir det bra men visuellt så att säga.
musik och sex eller sånt intresserar mig inte - samma med x
oavsett..
De gångerna jag har tagit det så har jag alltid blivit illamående när det just kickar in. Men det brukar släppa efter ett tag som du sa och man mår dunder resten av ruset.
Citera
2021-07-08, 22:53
  #27
Medlem
första var bäst... nu är det mest kallsvettningar och inget visuellt
Citera
2021-07-27, 10:31
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvillhaknark
Hej! Här tänkte jag skriva om min, min tjejkompis och min pojkväns rus på ecstasy i fredags. Vi kan kalla min kompis för M och min pojkvän för A.

18:30 Jag och M tog lite mindre än ett halvt piller var (260-280 mg). Vi har poppat ecstasy tillsammans några gånger tidigare, men hon hade aldrig tagit mer än en halv någon gång tidigare så detta såg båda vi fram emot väldigt mycket.

Redan efter cirka en halvtimme börjar M känna effekterna och hon känner att hon börjar få en skön känsla i kroppen. Vi sätter oss ner i soffan, hemma hos mig, och börjar prata om allt mellan himmel och jord. En återkommande grej hos oss varje gång vi har tagit ecstasy är att vi älskar att sitta och prata, speciellt om hennes tidigare trauman till exempel. Det slutar ofta med lite tårar, men på ett väldigt skönt sätt. Samtidigt som man är väldigt känslig mår man ändå otroligt bra.

När några minuter har gått börjar jag också känna en skön känsla i kroppen och jag blir väldigt taggad. Åh vad jag hade längtat!

20:00 Nu är A äntligen framme hemma hos mig och när han ringer på dörren springer både jag och M och kramar honom. Han får också en halva av ecstasyn så fort han kommer in och vi ligger bara och pratar ett tag under tiden. Vi lyssnar även på musik. Det händer egentligen inte så mycket, vilket är varför jag älskar ecstasy så mycket. Du kan må hur bra som helst utan att ens behöva anstränga dig!


20:50 M har nu redan börjat känna att effekterna minskar och vi bestämmer oss då för att svälja den andra halvan, som dessutom är lite större. Båda är väldigt taggade. Det ska bli kul att se om hon får komma till himlen, som jag gjorde första gången jag tog en hel.

20:10 Nu har andra halvan börjat kicka in och både jag och M mår som om vi vore gudar. Vi sitter i köket och det enda vi gör är att njuta och lyssna på musik. M rullar bak med ögonen var femte sekund, som om hon fick en orgasm. Men den känslan man känner då är verkligen obeskrivlig! Om jag skulle försöka förklara så skulle jag nog beskriva det som en orgasm i flera timmar fast 1000 gånger bättre! Som att du är i himlen helt enkelt!

Känslan håller i sig fram tills 00 ungefär. Under den tiden har vi pratat med några vänner och suttit i mörkret. M såg ju helt sinnessjuk ut och på något sätt råkade jag ta ca 200 bilder från den kvällen. Hon skäms lite av att titta tillbaka på de, men det är samtidigt väldigt kul. Både jag och M satt ju liksom och stönade under flera timmar...

Så sammanfattningsvis var detta den mest fantastiska kvällen sen mitt förra ecstasy-rus på ett helt piller. Det är dock lite sorgligt att veta att man aldrig kommer att må så bra som när man har tagit droger... Jag rekommenderar det ju inte riktigt, men samtidigt så är det ju så underbart. Vem vill inte komma till himlen liksom?



Jaaa !! Har du sett de rosa fluffiga molnen med glitter-regnbågar ovanför? Åh , där har jag mina fester, helst med andra, allihop ihop men ensam går lika bra 😁
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback