Citat:

Ursprungligen postat av 
Flaklypan

Mycket intressant! Som känd media person så skulle hon nog skapa en större rörelse sedan MeToo om hon beslutar för att slänga slöjan efter ha separerat! Go Go Camilla, slit av den och visa världen!

Ursäkta? Varför ska hon slita av slöjan och visa världen? Visa världen vad? Hon har valt att ha slöja. Hon är muslim. Använder varken gelatin eller alkohol i sina rätter eller bakelser. 
Helt hennes fria egna val. Och ni tror att hon är muslim eller bär sjal pga en man?! Hennes man? 
Vad snabbt ni verkligen dömer muslimer och deras predikan. Tror ni att man blir tvungen att bära sjal bara för mannen också är muslim? 
Jag är muslim och bär inte sjal. Min mans familj och släkt bär alla sjal och aldrig någonsin har mitt bara huvud varit ett problem och det har inte ens nämnts. Vad tror ni egentligen? 
Ni hejar på att hon ska avsluta sin religion och vadå? Ta av sin slöja? Bara för att hon skilt sig? 
Snarare så att hon blivit kändare och klättar högt på karriärsteg vilket resulterar i hon nu är färdig med sin man istället kanske? 
De flesta som blir kända med åren brukar gå skilda vägar. Så sammanträffande. Men det är inte det första ni tänker? 
Camilla var muslim innan hon gifte sig. Troligen därför hon gifte sig med en muslim också. Någon hon verkligen älskade och blev frisk tillsammans med. 
Nu mår hon bra och är lycklig, frisk. Framgång på det. Hon vill vara med sig själv helt enkelt