2021-02-02, 16:35
Medlem
Giant Squids avatar
När ska folk vakna upp ur hypnosen. Man kan inte äga fiskarna i vattnet, luften vi andas eller ens marken vi nyttjar. Det är det som skapar slavar. Wake up för fan....

Citat:
"The President in Washington sends word that he wishes to buy our land. But how can you buy or sell the sky? the land? The idea is strange to us. If we do not own the freshness of the air and the sparkle of the water, how can you buy them?
Every part of the earth is sacred to my people. Every shining pine needle, every sandy shore, every mist in the dark woods, every meadow, every humming insect. All are holy in the memory and experience of my people.

This we know: the earth does not belong to man, man belongs to the earth. All things are connected like the blood that unites us all. Man did not weave the web of life, he is merely a strand in it. Whatever he does to the web, he does to himself.
Chief Seattle
Senast redigerad av Giant Squid 2021-02-02 kl. 16:38.
Citera
2021-02-02, 16:57
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
150 miljoner kineser åker årligen utomlands på semester. 150 miljoner kineser återvänder årligen till Kina från semester utomlands. (Ingen förhindrar dem från att åka.) Kina spås bli världens främsta ekonomi senast 2028. Samtidigt importerar liberal-kapitalistiska Europa miljontals analfabeter från MENA, sätter sin egen befolkning på undantag och implementerar radikalfeminism, femtio kön, dialogpolis och dialogförsvar. Ett system är på frammarsch, ett är på väg mot soptippen.

Ni borgare är samtidigt så puckade att ni inte lyckats skaffa er något som helst inflytande över Sverige på över 120 år. Det säger allt som behöver sägas om er.
Nej vi behöver en "Great Purge" och "Save West".
Citera
2021-02-02, 17:02
Medlem
De kommer att försöker omvandla väst till kommunistiskt och de kommer att astroturfa det åt helvete, INGEN kommer vilja ha det men de kommer, med MSM och andra propagandaorgan att få det att låta som att ALLA vill ha det.. och ingen kommer göra motstånd

De stora stygga nazisterna varnade att detta skulle hända om de förlorade.

Tur att vi inte pratar Tyska iallafall
Citera
2021-02-02, 17:06
Medlem
JustZlatans avatar
Låter bra. Kapitalism våldtar moder jord. De rika smutsar ner luften och miljön med sina lyxvanor. Fattiga afrikaner på savannen lever lyckligare liv än rika fetton i väst.
Citera
2021-02-02, 17:08
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buenovendo93
De kommer att försöker omvandla väst till kommunistiskt och de kommer att astroturfa det åt helvete, INGEN kommer vilja ha det men de kommer, med MSM och andra propagandaorgan att få det att låta som att ALLA vill ha det.. och ingen kommer göra motstånd

De stora stygga nazisterna varnade att detta skulle hända om de förlorade.

Tur att vi inte pratar Tyska iallafall
Anons worldwide kan ju starta ett cyberwar mot detta typ.
Citera
2021-02-02, 17:12
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Låter bra. Kapitalism våldtar moder jord. De rika smutsar ner luften och miljön med sina lyxvanor. Fattiga afrikaner på savannen lever lyckligare liv än rika fetton i väst.
Hallelujah
Citera
2021-02-02, 17:17
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Väst behöver rycka upp sig ordentligt. Jag är dock inte särskilt hoppfull. Allt jag ser är Swexit och tillbaka till det gamla. Jag tycker inte det håller.
EU är både ett hot och en möjlighet.
Citera
2021-02-02, 17:23
Medlem
Citat:

Du får nog tänka till en vända. Om du och jag inte ska äga något så betyder det bara att någon annan än vi kommer att göra det.

Troligen blir det Soros och hans gäng som ska sköta den lilla detaljen.
Citera
2021-02-02, 17:27
Medlem
Sinnerstens avatar
Varför ser man detta fenomenet så ofta här på fb?

En tråd skapas, det kommer in inlägg.

Och sen kommer ett konto och sedan handlar resten av tråden om att i princip enbart diskutera med det kontot.
Citera
2021-02-02, 17:29
Medlem
magpests avatar
Citat:

Tror inte att globalisteliten kommer (eller vill) ge upp sin lyxiga livsstil. Det är snarare så att alla andra (pöbeln) ska leva i samma misär som svältnegrerna i Afrika. Detta är nämligen bäst för miljön (och möjliggör så att globalisteliten kan fortsätta med sin lyxiga livsstil). De är inga utilitarister som försöker ge största möjliga lycka till världen.
Citera
2021-02-02, 17:37
Medlem
På nyårsafton satt jag och reflekterade över 2020, och kom att tro att 2021 omöjligen kunde bli värre, men hittills pekar allt på att världen kommer kallna, hårdna och fortsätta gå käpp rätt åt helvete. Jag är numera övertygad om att vi lever i vår civilisations (som vi känner den) sista dagar, och att det inom ett kort tidsspann - kanske i år, kanske nästa år, kanske om fem år - kommer att, bokstavligt talat, se ut som en dystopi som hämtad från Orwells 1984.

Om inte världsomfattande folkledda revolutioner äger rum så kommer vi alla att bli förslavade hundar under ett falskt skimmer av frihet. Jag har alltid suckat ljudligt över kommunistpack som skanderat "döda de rika", men för första gången är jag villig att stämma in och hålla med om att den rikaste procentenheten i världen måste förintas. Om det innebär att vi tvingas döda dem och omfördela deras tillgångar, fängsla dem och omfördela deras tillgångar eller enbart under hot omfördela deras tillgångar vet jag inte, men något måste ske - och det illa kvickt.

Ett stort jävla långfinger åt alla som i åratal avfärdat konspirationsteoretiker som foliehattar. Nu måste ni systemtrogna knähundar känna er bra dumma, eller blundar ni fortfarande för utvecklingen som äger rum mitt framför ögonen på er?
Citera
2021-02-02, 17:37
Avslutad
Citat:
Jag har lämnat exempel i tråden. Sök vidare om Gates i sociala media.
Varför ska jag behöva söka? Om hans välgärningar är så självklara kunde du enkelt ha nämnt några medan du ändå tog dig tiden att besvara mitt inlägg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in