• 5
  • 6
2021-02-03, 19:35
Medlem
Är det bara jag som är oerhört nyfiken på korrespondensen mellan ts och Arvids representant? Med tanke på hur ts uttrycker sig i tråden och att man i själva trådstarten fick intrycket att Arvid-personalen börjat låta indignerad och hojta om ”grova anklagelser” osv, borde det vara rätt intressant läsning som kan förgylla hela den här snöpliga historien ytterligare.
2021-02-03, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajjamenassovafan
Är det bara jag som är oerhört nyfiken på korrespondensen mellan ts och Arvids representant? Med tanke på hur ts uttrycker sig i tråden och att man i själva trådstarten fick intrycket att Arvid-personalen börjat låta indignerad och hojta om ”grova anklagelser” osv, borde det vara rätt intressant läsning som kan förgylla hela den här snöpliga historien ytterligare.

Jag är oerhört nyfiken på korrespondensen mellan ts och Systembolaget och Arvids.
Men det ser ju ut som ts lagt sig pga mätfel.
2021-02-03, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajjamenassovafan

Vi MÅSTE se alla meddelanden!

Kom igen nu TS, du verkar rolig och lättsamt. Bjud på dig själv!

FB är trots allt anonymt så inget att oroa sig för egentligen.
2021-02-03, 23:49
Moderator
Allaballawallas avatar
Ok.
TS har tydligen gjort fel och nu även upptäckt sitt misstag vilket gör diskussionsunderlaget innehållslöst. Trådens syfte är därmed förbrukat.

Låser denna så att det inte blir en allmän flamstråd.

/Mod
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in