Citat:
Ursprungligen postat av
DaEzz
Jag tror Adam Kinzinger är en bra person och att han vill göra vad han kan för att rädda GoP.
Samtidigt så ser jag att det står “defend conservative principles” och dom principerna är ju som bekant stendöda.
De dog i samma stund som alla dessa "patrioter" och "konservativa" bestämde sig för att det var en bra idé att hora ut sig till Trump och hans brölande pack till röstboskap för att säkra upp sina egna karriärer på kort sikt. Och Rep. Adam Kinzinger är ingen freshman.
Kinzinger har suttit i Kongressen i 10 år och det är först nu som hans förment patriotiska läggning och omsorg om USA verkar visa sig. Inte några sympatier från min sida.
Min uppfattning är att konservativa värden symboliserar : skydd av natur och klimat,hushålla med resurser, inte miljöförstöra, se till att varje människa har rätt till sjukvård och en chans att nå den amerikanska drömmen, ett starkt försvar av mänskliga rättigheter och USA:s grundlag, en stark armé som skyddar landet från yttre och inre hot, samt ett amerika som välkomnar migranter om de helt och hållet vill assimileras in i landet,lära sig språket,och betala skatt,samt leva på minimalt med bidrag.
Jag stödjer dessa konservativa värden. Adam Kinzinger är en sund republikan. Han vill lyssna och debattera sina motståndare. Antingen genom town halls eller virtual hearings. Han tar inte emot PAC-donationer från special interest groups (såvitt jag vet) och han skäms inte över att kalla Trumpism för bullshit.
Jag hoppas Adam Kinzinger kandiderar till senaten för Illinois. Och därefter till att bli president