• 1
  • 2
2021-02-01, 09:04
Medlem
Slumbarns avatar
Köpte drygt 830kr värt av bitcoins, har mailat deras kundtjänst och inget svar! Har inte fått mina bitcoins ännu! Dem har inte ens satt in några jävla pengar i min plånbok, vad fan är det för jävla tjänst som bara lurar folk på pengar, har aldrig haft problem med dem förut så vad ska de hålla på med!
Citera
2021-02-01, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumbarn
Köpte drygt 830kr värt av bitcoins, har mailat deras kundtjänst och inget svar! Har inte fått mina bitcoins ännu! Dem har inte ens satt in några jävla pengar i min plånbok, vad fan är det för jävla tjänst som bara lurar folk på pengar, har aldrig haft problem med dem förut så vad ska de hålla på med!

Har du skrivit rätt adress då?
Citera
2021-02-01, 09:06
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilgo
Har du skrivit rätt adress då?
Ja det har jag!
Citera
2021-02-01, 09:10
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:

Utmärkt trådstart. Du tänkte inte att det kan vara av intresse när du genomförde köpet eller när du skickade mail till kundtjänsten?
Citera
2021-02-01, 10:56
Medlem
RaccoonWithBrooms avatar
Kan det vara så att du skickat bitcoinsen till en skum marknad?
Citera
2021-02-01, 12:14
Citat:

Har du kollat så pengarna ens dragits från ditt bankkonto?
Gissar att misstaget ligger på din sida.

BTCX har funkat för mig, och dom har varit väldigt behjälpliga om det strulat.
Citera
2021-02-01, 17:49
Medlem
om jag köper bitcoin från safello för 500 kr sen skriver min plånboksaddres på electrum hur mycket kommer jag då få och behöver jag skicka själv till min plånbokaddres eller skickas det automatisk om jag skriver direkt min wallet addres i safello
Citera
2021-02-01, 17:54
Citat:
Ursprungligen postat av jokerpoker0
om jag köper bitcoin från safello för 500 kr sen skriver min plånboksaddres på electrum hur mycket kommer jag då få och behöver jag skicka själv till min plånbokaddres eller skickas det automatisk om jag skriver direkt min wallet addres i safello

Du kan skriva din address direkt i safello, så kommer pengarna dit.
Avgiften är i skrivande stund ca 35kr på ett 500krs köp. Allt står rätt tydligt när du köper.

https://bt.cx/sv/ redovisar hur mycket du får istället för hur mycket avgift det är. I skrivande stund får du ungefär 0.0015 btc. Det står rätt tydligt när du köper...

Du har även https://trijo.co/ också.
"Inga dolda avgifter. Tack vare våra fasta avgifter har du alltid bra koll på hur mycket du betalar."
Senast redigerad av se_där... 2021-02-01 kl. 17:58.
Citera
2021-02-01, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Du kan skriva din address direkt i safello, så kommer pengarna dit.
Avgiften är i skrivande stund ca 35kr på ett 500krs köp. Allt står rätt tydligt när du köper.

https://bt.cx/sv/ redovisar hur mycket du får istället för hur mycket avgift det är. I skrivande stund får du ungefär 0.0015 btc. Det står rätt tydligt när du köper...

Du har även https://trijo.co/ också.
"Inga dolda avgifter. Tack vare våra fasta avgifter har du alltid bra koll på hur mycket du betalar."
okej när jag slår up de så står de att jag 460btc för 500 min fråga är då hur mycket kommer den att hamna på i electrum sen vidare till FS med en normal electrum fee i flugsvamp
Citera
2021-02-01, 18:46
Medlem
Citat:

Deras kundtjänst öppnar inte förrän kl 10.00 vilket jag skrev inatt i din andra tråd.
Med tanke på att du postar denna fråga innan kl 10.00 vet jag inte hur du resonerar när du gnäller om att inte få svar från dom?
Citera
2021-02-01, 19:13
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Deras kundtjänst öppnar inte förrän kl 10.00 vilket jag skrev inatt i din andra tråd.
Med tanke på att du postar denna fråga innan kl 10.00 vet jag inte hur du resonerar när du gnäller om att inte få svar från dom?

Fick ett svar men det var ingen direkt hjälp. Paniken är över, ger bara upp med denna tjänst. Får ta förlusten, synd är det men det är livet ibland.
Senast redigerad av Slumbarn 2021-02-01 kl. 19:19.
Citera
2021-02-01, 19:15
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Har du kollat så pengarna ens dragits från ditt bankkonto?
Gissar att misstaget ligger på din sida.

BTCX har funkat för mig, och dom har varit väldigt behjälpliga om det strulat.
Pengarna drogs.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in