2021-02-02, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Slöddret (jag förutsätter att det är muslimer) har missat något i sin egen religion; man får inte straffa den som Allah redan har straffat. Dvs man får inte ge sig på någon som är handikappad eller funktionshindrad. Tycker det låter som dags för Shariarättegång, ev. med avhuggna händer eller hängning som påföljd.

Så länge de inte äter fläskkött så är det okej att både röka gräs, snorta kola, knulla "guzzar", våldta svennar, skjuta ihjäl rivaler och i övrigt leva allmänt dekadent och vidrigt. Muslimer är den största gruppen hycklare som finns, och till och sekulära muslimer är lika blåsta. De är inte alltid kriminella, men även sekulära muslimer skiter i allt religiöst - så länge de inte får i sig just fläskkött. De är livrädda för svin, vilket är ironiskt då de beter sig precis som sådana.
Citera
2021-02-02, 05:27
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Hur jävla svårt är det att ställa upp för sina medmänniskor? Varje normal karl i närområdet borde känna det som sin plikt att örfila upp de här odågorna.
Det är precis det som politikerna inriktar statens makt mot idag. Om du "örfilar upp odågor" är det du som kommer jagas med blåmänniskornas hela makt.

Det är du som får fängelse för det.

Svensson vet om detta, så det enda som kvarstår är att knyta näven i fickan, alternativt skapa utomlagliga organisationer för att ta hand om ungjävlarna som agerar på det här viset - och det ÄR lite för mycket.

Så vi hamnar här, i ett diskussionsforum - där vi möts av folk som antingen inte har en aning om hur lagen ser ut, eller spenderar tiden på att försvara de stackars vilsekomna stackarna som bara fått för lite bidrag.

Detta är sverige 2021.
Citera
2021-02-02, 15:43
Medlem
Svenssonovics avatar
Älskar hur det är en endaste person person som skrivit att denne ska ut och vandra för att återta kontrollen över området, en blatte dessutom.

Visst klart och tydligt hur fega Sveriges så kallade män är, jävla möss! Denna blatte har med stake än er alla tillsammans. Skäms på er! Era feta svin, sitter i era föräldrara mögliga källare och leker vikingar. Ut med er och återta kontrollen över ert land!

Är säkert de där skelögda alikhan kusinbrorsorna som gör allt detta. Har en hel del vänner och bekanta i området och vi ska alla ut och vandra. Vi svenskar är fan pinsamma som låter dessa inavlade ökenråttor trampa på våra utsatta.
Citera
2021-02-02, 15:57
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenssonovic
Älskar hur det är en endaste person person som skrivit att denne ska ut och vandra för att återta kontrollen över området, en blatte dessutom.

Visst klart och tydligt hur fega Sveriges så kallade män är, jävla möss! Denna blatte har med stake än er alla tillsammans. Skäms på er! Era feta svin, sitter i era föräldrara mögliga källare och leker vikingar. Ut med er och återta kontrollen över ert land!

Är säkert de där skelögda alikhan kusinbrorsorna som gör allt detta. Har en hel del vänner och bekanta i området och vi ska alla ut och vandra. Vi svenskar är fan pinsamma som låter dessa inavlade ökenråttor trampa på våra utsatta.
Nja, det är väl två som sagt att de skall göra nåt åt saken - och bara en av dem har sagt att han är blatte - den andre kanske är svensk...
Citera
2021-02-02, 16:06
Medlem
swebarbs avatar
ett gäng mc-knutar skulle kunna eskortera henne till affären, kan lova att skitungarna hade bajsat på sig av rädsla.. vilka jävla fega fittor.
Citera
2021-02-03, 04:21
Medlem
Treantprotectors avatar
Polisen har såklart vettigare saker för sig, t.ex. att jaga haschrökare.
Citera
2021-02-03, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xvante
Du är en sann hjälte i mina ögon. Så jävla trött på dessa vidriga blattepatrask.
Önskar fler vore som du!

Hjälte ???

Snarare typisk Svennebanan som tror att myndigheter kommer och hjälper så fort man ringer

När myndigheter sitter med händerna i kors och gör nada då vet man att det är blattar involverande !
Citera
2021-02-03, 05:26
Medlem
Citat:

Har 108 kg muslimen gjort något än då?
Tror inte ett dugg på den skribenten och kan vara vilken invandrarvurmande svensk som helst som skrivit detta ljust för att folk ska se muslimer som något positivt.
Citera
2021-02-03, 05:26
Medlem
Citat:

'

Svenskarna har för mycket att förlora
och de vet att om man så kröker ett hårstrå på Valboskapen så är farbror blå där
med uppbackning för att lagföra Svennebananen !

Då finns det plötsligt massvis med resurser för Valboskapen får absolut INTE känna sig kränkta och trampade på !

Jag testade att skriva två mail till diverse partier !

I det första utgav jag mig för vara invandrare som blev trakasserad
av svenskar och jag fick ett enormt gensvar av samtliga partier.

När jag skrev att jag var en svensk som blev trakasserad av invandrare var det bara SD som svarade !

Sverige i ett nötskal !

'
Citera
2021-02-03, 05:40
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Jag har hela livet trott att våld är primitivt och fel men nu vid 40 års ålder inser jag att våld är det enda raka i vissa situationer.

Beter ungdomarna sej som skit så ska dom behandlas som skit.

Samtal och moralpredikan funkar tydligen inte.
Citera
2021-02-03, 10:21
Avslutad
Vilka (fegisar) dem är som terroriserar personer med funktionsnersättningar, och deras gruppboende! När allt kommer omkring så blir (polisen) tvungna att reagera på dem här outvecklade förövarna det är nog inte så himla invecklat att ge dem (djävlarna) en rejäl uppläxning och samtidigt en utskällning.

Att dem inte skäms. Gå inte på hjälplösa personer bara för att ni är många mer än dem andra era förbannade avskum. Gud förbjude att dem här mobbarna ska få fortsätta plundra runt Angered!
Citera
2021-02-03, 15:08
Bannlyst
Äckligt! Ren ondska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här