2021-12-05, 03:25
Medlem
GoldenKiwks avatar
Citat ur artikeln från Aftonbladet : Våldtäktsdömd pappa får behålla vårdnaden av dottern.

Länk till artikeln https://www.aftonbladet.se/supernytt/news/61a7a25a58351d0013a08e27

Jag har inga ord för hur sjukt systemet är
Citera
2021-12-05, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenKiwk
Citat ur artikeln från Aftonbladet : Våldtäktsdömd pappa får behålla vårdnaden av dottern.

Länk till artikeln https://www.aftonbladet.se/supernytt/news/61a7a25a58351d0013a08e27
Med tanke på återfallsrisken för våldtäktsmän så låter inte det där så säkert?
Citera
2021-12-05, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Varse goda.
Här kommer handlingen som ni har efterfrågat.
Jag varnar för innehållet, då det är väldigt grovt.
Det var hemskt att läsa stämningsansökan och jag tycker så synd om offret.

Från botten av mitt hjärta hoppas jag att Pissfittan Inge Birger Blad kommer dömas för sina brott.
Han är ett jävla äckel som har slagit, sparkat, kränk och våldtagit offret under flera år.
Han har även hotat att döda offret.
Inge Birger Blad från Mönsterås är av den värsta sortens människor och jag hoppas innerligt att han nån gång träffar på en överman som ger honom ett "straff han förtjänar"

Stämningsansökan.
https://docdro.id/flDZeI1
Det var många vittnen som sedan lång tid tillbaka i tiden vittnat om farsans misshandel och sexuella beteende gentemot dottern. Absurt att ingen polisanmält honom på så lång tid.

Snacka om att alla har svikit dottern.
Citera
2021-12-05, 03:59
Medlem
Usch vilken vidrig historia. Hur gammal är flickan, skönt att veta att hon är ok men innerst inne så kommer hon få lida av detta hela livet, stackaren.

Mannen är 60 år, väldigt sent och skaffa barn men förmodligen så fanns det ingen kärlek mellan dom 2 utan hon mamman är alkis och han är för ful så det blev en match där.

Undra om han också har varit våldtagen men inte sagt något med tanke på att föräldrarna våldtog hans syster. Kanske därför han tycker det hela är ok på något sätt. Dom flesta pedofiler har själva varit utsatta, sägs det.

Det hade varit intressant och höra hans syster om hon lever fortfarande.

7 år om han verkligen kommer sitta tiden så hoppas jag karma drabbar han när han kommer ut.
Citera
2026-02-02, 12:46
Medlem
Kasskekotts avatar
Den här störda människan är ute och går på Oskarshamns gator!
Citera
2026-02-02, 16:44
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kijsen
Igår var kronis och tömde grisens lägenhet på varenda pinal med..

Citat:
Ursprungligen postat av Kasskekott
Det märkliga är att han fortfarande står skriven på sin gamla adress sedan 15 år tillbaka. Står där skriven med två invandrare som varit skriva där i fyra år.

Någon som har kvar domen?
Citera
2026-02-02, 16:55
Medlem
Kasskekotts avatar
Ja hur går det till? Men jag har för mig att det har förekommit när jag kollat på andra brottslingar också, även dom suttit inne längre tider. Såg honom inne på Coop flanaden!
Citera
2026-02-02, 17:00
Medlem
Nån som har några dokument att lägga upp? Fup? Dom? Häktningsprotokoll?
Citera
2026-02-02, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasskekott
Så grisen är ute? Vilket område bor han i ?
Citera
2026-02-02, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Det märkliga är att han fortfarande står skriven på sin gamla adress sedan 15 år tillbaka. Står där skriven med två invandrare som varit skriva där i fyra år.

Någon som har kvar domen?
nä, han är reggad som utvandrad, det är han säkerligen inte eftersom han tydligen varit synlig i Oskarshamn, beslutet om utvandrad trädde i kraft 20260114, han har helt enkelt inte adressändrat under alla dessa år och nu tar skatteverket till storsläggan, inget ovanligt i det nya Sverige när man gör sig oanträffbar och inte svarar på myndigheternas brev etc
Citera
2026-02-02, 21:01
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
nä, han är reggad som utvandrad, det är han säkerligen inte eftersom han tydligen varit synlig i Oskarshamn, beslutet om utvandrad trädde i kraft 20260114, han har helt enkelt inte adressändrat under alla dessa år och nu tar skatteverket till storsläggan, inget ovanligt i det nya Sverige när man gör sig oanträffbar och inte svarar på myndigheternas brev etc
Tack för konstruerat svar.👍🏻
Citera
2026-02-03, 09:29
Medlem
Kasskekotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99

Vad otippat av en man av denne karaktär.. sett han röka vi korsningen mittimot stadsparken på morgonen så borde hållatill någonstans i närheten, finns det soclägenheter eller vandrarhem nära centrum?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in