2026-02-03, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasskekott
Vad otippat av en man av denne karaktär.. sett han röka vi korsningen mittimot stadsparken på morgonen så borde hållatill någonstans i närheten, finns det soclägenheter eller vandrarhem nära centrum?

vid höghuset eller på andra sidan ? Bor en pedofil i byggebohuset 25 m därifrån
Citera
2026-02-03, 17:50
Medlem
Kasskekotts avatar
Jaha är dom kompisar och delar intressen ? Mot den gula fasaden stod han och tittade sig avvaktande omkring, halvt gömd bakom de parkerade bilarna
Citera
2026-02-03, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasskekott
Jaha är dom kompisar och delar intressen ? Mot den gula fasaden stod han och tittade sig avvaktande omkring, halvt gömd bakom de parkerade bilarna

dom är nog inte polare men jag finner det märkligt att man lyckats få in två peddos inom en radie av 25 meter faktiskt.

Gjorde en liten slagning på hus i närheten och storlek på lägenhet, på femte våningen i höghuset verkar ingen bo, det är en etta.

är det någon som vet om dessa ettor i höghuset saknar balkong? Har dom balkong så faller väl min teori nämligen
Citera
2026-02-04, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Tack för konstruerat svar.👍🏻

jag kan haft fel där, idag står han som avregistrerad, och har försvunnit från merinfo också.

Han vill göra sig osynlig med att avregistrera sig från olika sajter, kan jag förstå, men det är inget vidare smart om man nu ska bo kvar i staden han är uppväxt i , dvs Oskarshamn.
Citera
2026-02-04, 19:36
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
jag kan haft fel där, idag står han som avregistrerad, och har försvunnit från merinfo också.

Han vill göra sig osynlig med att avregistrera sig från olika sajter, kan jag förstå, men det är inget vidare smart om man nu ska bo kvar i staden han är uppväxt i , dvs Oskarshamn.
Uppenbarligen så läser han i tråden.
Citera
2026-02-04, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Uppenbarligen så läser han i tråden.
Han började nog tidigare och är nog inte up to date hur det funkar numera.

Men han har ingen sekretess , så mitt tips är fortfarande 5 våningen i höghuset stora torget.

Glömde en sak, hur har det gått för dottern till denna person? Hon hade väl en alkismorsa och en pedofil till farsa, har tjejen klarat sig?
Senast redigerad av tjalle99 2026-02-04 kl. 20:22.
Citera
2026-02-05, 12:03
Medlem
Dottern lever ett normalt liv i ett helt annat sammanhang. Viss kontakt med modern som har skärpt till sig.
Citera
2026-02-05, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseDacke
Dottern lever ett normalt liv i ett helt annat sammanhang. Viss kontakt med modern som har skärpt till sig.

hoppas det går bra för henne och att hon nu slipper att fadern försöker få kontakt igen.
Citera
2026-02-10, 20:23
Medlem
Någon som sett till pedofilen i Oskarshamn senaste dagarna?
Citera
2026-09-04, 11:14
Medlem
Han bor i Läckeby
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem