2021-03-22, 10:57
Medlem
Om det är den IB jag tänker på så kommer han ursprungligen ifrån Oskarshamn. Hans föräldrar förgrep sig på hans syster jäkla massa gånger nån gång på 70-talet, var ett jävla rabalder om det där. Dom var tre syskon, I äldst sen en bror W*lly och sedan då tjejen. Utspelade sig på arkitektvägen ute i kristineberg.

Om dom utsattes alla tre vet jag inte men flickan utsattes i alla fall, dom omhändertogs och föräldrarna flyttade väl till Öland efter avtjänat straff vad jag vet.

Ålder på IB stämmer i alla fall.
Citera
2021-03-22, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Stämningsansökan.
https://docdro.id/flDZeI1
Jag blev helt ärligt nästan lipfärdig. Vilket jävla monster.
Citera
2021-03-22, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Jag blev helt ärligt nästan lipfärdig. Vilket jävla monster.

JA, detta är verkligen VIDRIGT !
Citera
2021-03-22, 12:03
Medlem
Protienpulvers avatar
Någon som har någon bild på honom? Försökte hitta på nätet men får inte fram något.
Citera
2021-03-22, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
Någon som har någon bild på honom? Försökte hitta på nätet men får inte fram något.

Om det kan vara till nån hjälp.
Inge Birger Blad - 19601010-3015
Skepparvägen 7 A Lgh 1202, 383 34 MÖNSTERÅS
Citera
2021-03-22, 12:34
Medlem
Kijsens avatar
Citat:
Varse goda.
Här kommer handlingen som ni har efterfrågat.
Jag varnar för innehållet, då det är väldigt grovt.
Det var hemskt att läsa stämningsansökan och jag tycker så synd om offret.

Från botten av mitt hjärta hoppas jag att Pissfittan Inge Birger Blad kommer dömas för sina brott.
Han är ett jävla äckel som har slagit, sparkat, kränk och våldtagit offret under flera år.
Han har även hotat att döda offret.
Inge Birger Blad från Mönsterås är av den värsta sortens människor och jag hoppas innerligt att han nån gång träffar på en överman som ger honom ett "straff han förtjänar"

Stämningsansökan.
https://docdro.id/flDZeI1

Tack, hemskt historia detta.
Avsky och hat inför en sån lite äcklig människa som honom...fy fan...jag kräks..

Förundersökningsprotokoll finns det också att tillgå tro?
Vad jag tänker på är att det vore av intresse att läsa bl.a vittnesförhör med Inge Blad.

Kan tillägga att min fru är kallad att vittna om Grisens, som det står i pappret, gränslöst sexuella beteende mot målsäganden.
Kan detta göra att jag/min fru har mer möjlighet att få ut allt med förundersökningsprotokoll och vad det heter.

Grisjävel alltså.... Fy fan..
Senast redigerad av Kijsen 2021-03-22 kl. 12:40.
Citera
2021-03-22, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kijsen
Tack, hemskt historia detta.
Avsky och hat inför en sån lite äcklig människa som honom...fy fan...jag kräks..

Förundersökningsprotokoll finns det också att tillgå tro?
Vad jag tänker på är att det vore av intresse att läsa bl.a vittnesförhör med Inge Blad.

Grisjävel! Fy fan..

FUP har sekretess.
Den lämnas inte ut.

Om dom skulle maska texten i FUP, så kulle det bli en FUP med bara svarta sidor.
Så den kan vi glömma.

Hur är det med tösen idag ?
Citera
2021-03-22, 12:42
Medlem
Kijsens avatar
Citat:
FUP har sekretess.
Den lämnas inte ut.

Om dom skulle maska texten i FUP, så kulle det bli en FUP med bara svarta sidor.
Så den kan vi glömma.

Hur är det med tösen idag ?

Idag mår tjejen bra och vi har god kontakt med henne så hon är på helt rätt väg nu. Bor hos väldigt bra människor och börja få livet tillbaka.

Fup har sekretess då alltså. Men eftersom min fru är kallad att vittna, kan det göra att jag/hon kan få ut den ändå?.. Eller spelar det ingen roll kanske?
Citera
2021-03-22, 12:47
Medlem
Kijsens avatar
Kan säga att jag blev fan än mer gråtfärdig när jag läser att en av de grova våldtäkterna utförts den 8 mars...
Den 8 mars...dagen då den här tjejen ska ha tårta och presenter för att fira att hon blir äldre...jag gråter fan...:/
Citera
2021-03-22, 12:48
Bannlyst
Citat:
Idag mår tjejen bra och vi har god kontakt med henne så hon är på helt rätt väg nu. Bor hos väldigt bra människor och börja få livet tillbaka.

Fup har sekretess då alltså. Men eftersom min fru är kallad att vittna, kan det göra att jag/hon kan få ut den ändå?.. Eller spelar det ingen roll kanske?

Nej tyvärr.
Troligtvis kommer den största delen av Huvudförhandlingen att hållas bakom stängda dörrar.

Men visst, jag kan ju alltid göra ett försök.
Då får vi ett svar svart på vitt hur Tingsrätten ställer sig till utlämnande av FUP.
Jag återkommer.
Citera
2021-03-22, 12:58
Medlem
Kijsens avatar
Citat:
Nej tyvärr.
Troligtvis kommer den största delen av Huvudförhandlingen att hållas bakom stängda dörrar.

Men visst, jag kan ju alltid göra ett försök.
Då får vi ett svar svart på vitt hur Tingsrätten ställer sig till utlämnande av FUP.
Jag återkommer.

Ok, vet du vilka av alla inblandade parter som kan begära ut Fup?
Är det alla utom vittnen lr?.. Eller är det ingen alls?

Fick detta svar när jag begärde att en domare skulle titta på det, då hade vi inte nämnt att frun är kallad att vittna dock.

"Domaren som gjorde prövningen kom fram till att den inte kan lämnas ut pga sekretessen.

Om du kräver ett skriftligt beslut med överklagandehänvisning får du återkomma särskilt så kommer det beslutet diarieföras i vårt administrativa diarie.

Med vänlig hälsning

Registrator
Kalmar tingsrätt"
Citera
2021-03-22, 13:02
Medlem
Citat:

Be din fru tala med fhl istället för att låta någon helt främmande försöka. Det finns ingen anledning för TR att lämna ut sekretessmaterial till allmänheten. Tror tyvärr det enda som går att få ut är frugans förhör. Bättre kanske att inte veta allt om du känner BO?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in