2021-01-29, 16:07
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Jag använder i dagsläget Skandiabanken för löne och transaktionskonto och kopplat till det har jag ett VISA betalkort som är det jag använder mest. Jag har även några kreditkort från andra utgivare för specifika ändamål som t.ex. "bensinkort".

Jag känner att tiden och konkurrenterna har sprungit ikapp Skandia som i dagsläget inte ger mig något mervärde. Det jag framförallt saknar hos Skandiabanken är möjligheten att sortera kontoutdraget på transaktionsdatum istället för bokföringsdatum.

Är det någon som har tips om bank som erbjuder transaktions/lönekonto (eller vad det nu heter) med tillhörande betalkort och där man kan sortera kontoutdraget online eller i app på transaktionsdatum? Tänk familj som har gemensamt konto med 2 eller flera betalkort kopplade till kontot. Då hade det varit mumma att kunna välja hur man vill sortera kontoutdraget.

Sparande, aktiedepå etc. har jag betydligt bättre koll på och dom har jag på andra ställen. Det är just sorteringsmöjligheten ovan jag önskar tips om.

/#LOUDmouth#
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in