2021-01-30, 22:27
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Haha ja kolla bara hur Paolo blev behandlad. Snacka om dubbla måttstockar.

Jo han blev raderad på direkten! För något mindre allvarligt än detta. Du talar jag inte om skuld. För OR kan ju vara det. Helt oskyldig. Men det är skillnad på hur folk beskyllda för skit bemöts.
Citera
2021-01-30, 22:30
Medlem
LenaPauls avatar
På vilket sätt är Cissi Wallin inblandat? Eller är hon inte det?
Citera
2021-01-30, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jo du, han är en krake och självkänslan är lägre än låg. Har läst vad pajasen berättade om sitt torftiga liv och jag blev inte imponerad.

Du vet inte så mycket som du jättegärna tror :-) Du har "Läst" om hanns torftiga liv?? Allt som står i tidningen är sant enligt dig med andra ord! Tänk lite innan du swipar från din porrsida till flashback ;-)
Citera
2021-01-30, 22:39
Medlem
Zaedrewss avatar
Är det OR är man ju egentligen inte så förvånad. Detta kan vara ett kräk till man som slår kvinnor. Enligt en tidigare skribent slagit även tidigare kvinnor i hans liv. Man får den pejlen från honom helt enkelt. Men nu som sagt inget är avgjort i domstol och de bägge har anmält varann.
Citera
2021-01-30, 23:02
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo han blev raderad på direkten! För något mindre allvarligt än detta. Du talar jag inte om skuld. För OR kan ju vara det. Helt oskyldig. Men det är skillnad på hur folk beskyllda för skit bemöts.
Satt inte Paolo i Tv 4 och erkände vad han gjort?

Om OR befinns skyldig så lär han nog få äta upp vad han sa i stjärnorna på slottet
ang. att han aldrig har spöat på kvinnor.
Citera
2021-01-30, 23:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Satt inte Paolo i Tv 4 och erkände vad han gjort?

Om OR befinns skyldig så lär han nog få äta upp vad han sa i stjärnorna på slottet
ang. att han aldrig har spöat på kvinnor.

Jo men efter han blev uthängd. Han var ju på löpet direkt och han är ju faktiskt mindre känd än OR. Sedan snabbt radera allt han var med i.
Citera
2021-01-30, 23:14
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo men efter han blev uthängd. Han var ju på löpet direkt och han är ju faktiskt mindre känd än OR. Sedan snabbt radera allt han var med i.
Nja, det var väl efter att han erkänt i TV 4 som hans namn publicerades av slaskpressens drakar AB och Expressen på löp o web, eller?

Att jämföra två individer ang. vem som är mest känd är nog upp till betraktaren.
Citera
2021-01-30, 23:21
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
På vilket sätt är Cissi Wallin inblandat? Eller är hon inte det?
Hon har publicerat inlägg på sitt instagram konto ang. att orättvisan av att SVT bannat henne och Borsten Finck mfl.

Hennes IG. är fortfarande öppen,
det är bara att söka på hennes namn på IG
så kan du läsa själv.
Citera
2021-01-30, 23:22
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Nja, det var väl efter att han erkänt i TV 4 som hans namn publicerades av slaskpressens drakar AB och Expressen på löp o web, eller?

Att jämföra två individer ang. vem som är mest känd är nog upp till betraktaren.

Minns nog att man var på honom direkt:

Citat:
Paolo Roberto gripen för sexköp | Aftonbladet
https://www.aftonbladet.se › story › paolo-roberto-gripen-...
Paolo Roberto bekräftar: Jag har köpt sex

Sedan ett fel gör ju inte två rätt. Att man inte hänger ut OR kan vara av tidigare lärdom. Att det kanske är en psycho ute efter han, eller ja inte så mycket substans till anklagelserna. Vem vet.
Citera
2021-01-30, 23:22
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omen12
Du vet inte så mycket som du jättegärna tror :-) Du har "Läst" om hanns torftiga liv?? Allt som står i tidningen är sant enligt dig med andra ord! Tänk lite innan du swipar från din porrsida till flashback ;-)
Det måste vara något fel på dig! Porrskadad? Dessutom var det han själv som påstod att han var en misslyckad individ. Idiot!!!!
Citera
2021-01-30, 23:35
Medlem
Frun skriver kryptiskt på insta om att ”gråta, sova, glömma, sen vakna och gå.”
Citera
2021-01-30, 23:40
Medlem
alicewonderlands avatar
Jag reagerade redan när han berättade i Expressen att han hade betalat en massa svarta pengar för ett hyreskontrakt. Vilken korkad människa, alla vet väl att det är olagligt och att man kan bli av med kontraktet? Om man har de pengarna är det väl bättre att köpa en bostadsrätt - inte lika glassig, naturligtvis, men man kan ju inte bli utkastad. Kanske hade han inte inkomst för att få lån i bank, men hur som helst så har han inte blivit blåst, bara varit blåst. Vidare tycker jag inte att han är mycket till skådis. Har nästan blivit generad vid hans framträdanden. Jag antar att vissa rollbesättare har tyckt att han har ett lämpligt utseende, men agera kan han inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in