Citat:
Ursprungligen postat av
Betongbaletten
Jag och några polare hade för några år sedan en filmkväll där vi bettade 200 spänn var på vem som kunde palla att sitta längst och koncentrerat ta del av Stefan & Krister. Jag trodde länge att jag skulle ta hem potten, men när den där snubben som står och drar sig i tröjärmarna dök upp fick jag kasta in handduken. Blev en icke-lönsam silverplats. Vinnaren stängde av 10 sekunder senare.
Fy fan. Bara minnet av den kvällen får mig att vilja ta en timmes dusch i fosterställning. Att det finns folk som på riktigt uppskattar skiten är ett betydligt större mysterium än humlors flygförmåga, eller bygget av pyramiderna i Giza.
Fy fan. Jag hade betalat 400 spänn för att slippa vara med. Det är få saker som är så fruktansvärt dåligt och olidligt som buskishumor. Jag antar man måste vara född senast på 60-talet och stöna när man tar på sig sockarna för att uppskatta den typen av humor. Min mor älskade buskishumor och jag kommer aldrig förstå varför.
Tips till polisen, tvinga alla misstänkta att titta på Stefan & Krister och den mest hårdhudade brottsling ger upp efter 10 minuter och berättar allt de vet, fast då får vi nog FN och Amnesty efter oss.