2021-02-04, 23:59
Medlem
Akvariumfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RekrytNrX
S OS-och 2 VM-guld i boxning r inte topp 1%? Dvs starkare n 99 vanliga svenskar?
2 EM guld i Thaiboxning?
2 EM guld i militrinspirersde sporten OCR?
4:e och 5:e plats p VM i OCR?
Springa frn Sthlm till Kebnekaises topp, med genomsnitt p 48km om dagen i ver en mnad?
Cykla frn Sverige till Kapstaden helt sjlv?
Sveriges bsta mlvakt som 17-ring?
Avsluta ett Iron Man trots att man i brjan av cykeldelen blivit omkullkrd och ftt axeln ur led men nd plockat upp cykeln av sprungit cykelbiten, barfota, med cykeln p andra axeln.

Helt underbart att du som inte var dr tror dig veta hur tufft det var... fr du har bedmt det av de 42min av vra 24h dygn du sett. Precis som du "visste" hur deltagarna blivit valda. 🤣🤣

Vet ej hur ni blev utvalda. Men din lista och meriter p dina nmnda, betyder bara att man som civil kan bli imponerad, frvrigt betyder det nada. Ni hade det skert lite "jobbigt". Drmed vill jag inte munhuggas med dig mer. Men fortfarande, ngra 1% r ni inte. Skitsamma vilka andra argument du drar till med.
Citera
2021-02-05, 22:41
Medlem
Citat:
Man skte online. Fick skicka in en video efter man svarat p deras frgor.
Hade man sen tur hade man fngat deras uppmrksamhet och fick en tid till videochat med en i casting teamet. Av de ca 100 som intervjuades gick 60 vidare till fystest. Av de 60 som klarat fystesten gick ca 30 vidare till sista intervjuer, intelligenstest, psykolog test och mte med produktionen och ansvariga p TV4.
Av de 18 som blev valda hade endast tv blivit kontaktade om att ska.
S nej, det du skriver stmmer inte. Det var allts 10% som inte sjlv tog frsta steget. Och de tv mste allts fortfarande klara fys- och diverse andra test.

Jaja, du har varit i programmet blablabla.

I all tv produktion s ser man till att casta. Detta fr att f rtt sorts mnniskor p rtt plats. Detta r frst och frmst ett underhllningsprogram - annars kommer en vldigt smal grupp av militrnrdar som antingen sjlva varit SOG eller som inte ens fick gra lumpen kolla. Det mste finnas underhllningsvrde. Och sjlvfallet s behver en hel del av de man uppmanar till att ska och drmed castar klara av det. Sen visst, en och annan stjrna med underhllningsvrde som dyker upp i den sk "uttagningen" s fr de vara med.

Elin och Madde r tv praktexempel p tillrckligt knda oknda som drar ngra tittare. Som ocks har synts i media innan.

Citat:
Ursprungligen postat av nittrick
Fast rtta mig om jag har fel nu men sas are you tough enough. Var vl ppet dom som var fysiskt starkast kom med och om jag inte miss minnen mig var det inte en massa knslomssigt tjafs med.

hur det funkar utomlands vet jag inte. Men kolla alla Tv4 produktioner, s r det s hr det gr till.
Citera
2021-02-07, 22:03
Avstngd
micro113s avatar
Citat:
En av mnnen dr hade gjort jgarutbildningen och sa att det vi var med om var vrre.

Jag ser att det jag sger bara kommer motargumenteras, s jag ger mig efter detta. Men trkigt nr man inte vill tillgodose sig med information frn de som varit dr, istllet fr att tro sig veta mer, efter av sett det extremt lilla de visat. Vi trnade 14-20h om dagen. Den enda vila vi fick var under "skrck"vningarna, som hjd, vatten, boxning och nr vi fick frukost, samt ca 2h smn per natt.
Jag gick ner 10% av min kroppsvikt. Mina muskler bldde inifrn. D r jag nd van med 24h eventuellt och att springa ver 100km i tuff terrng och berg.
Ett gng mn - men framfrallt kvinnor - fr flashbacks gaphalsar att framst som de veka fiskmsar de r.
Sjlvklart mste de hvda sig med skitsnack.
Inget att bry sig om.
Citera
2021-02-07, 22:24
Medlem
kukflashs avatar
Efter kvllens avsnitt s ser man att det r ganska hrda tester som grs.
Citera
2021-02-07, 22:35
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Efter kvllens avsnitt s ser man att det r ganska hrda tester som grs.
Drfr r det mrkligt att man tagit med tjejer.
Citera
2021-02-08, 00:03
Bannlyst
Tufft avsnitt, dom faller som kglor.
Alla som pstr att den utlndska versionen r tuffare vet inte vad dom snackar om.
Citera
2021-02-08, 00:06
Medlem
F.Hansens avatar
Detta var det smsta avsnittet. Ja klart att folk faller bort nr man purgar gruppen. Det r ju meningen med att kra drillar tills den/de som de vill f bort ger upp.

Anmrkningsvrt r dock att boxaren avbrt pga tumskada. Svitt jag vet klarar man det mesta utan 1 tumme.
Senast redigerad av F.Hansen 2021-02-08 kl. 00:19.
Citera
2021-02-08, 09:25
Medlem
Crapmagics avatar
Strtljligt att han i basker heter knsneutralt (Ulla)-"Bella" https://www.youtube.com/watch?v=TM9cP_SLk50 han lter ju som en hststorm, kunde lika grna hetat Madicken. Det gr inte att ta "hr r ditt liv" kidnappningen med huva ver huvudet p allvar nr man ska bli psyktestad av en sn krring.

Vilka instruktrer bakomligger regin dr samtliga instruktrer framttippar sig medans
dom lgger huvet p sne & talar allvar till oss bnder p andra sidan tv-rutan precis s dr autoritrt br efterfljaren till Weise sitta & likvaka p julen innan tndandet av ljuset
Senast redigerad av Crapmagic 2021-02-08 kl. 09:54.
Citera
2021-02-08, 11:13
Medlem
Scalpings avatar
Fnigt program, mest fr folk som vill visa sig starka och macho. Kvinna som man. Alla r bara veklingar egentligen som lter sig hunsas av ledarna. Inte en enda som kftar emot och ifrgastter syftet med vningarna. Det r ju trots allt Tv-underhllning och ingen jvla antagning till den dr specialstyrkan. Saknas karaktrer som Robinson-Robban, Naken-Janne, Farmen-Christina eller liknande. Alla verkar stpta i samma form. Trkigt. En kndisversion hade varit roligare. Att se GW fira sig ner frn en vindsnurra 40 meter upp eller Babben falla baklnges frn 10 meter ner i vattnet, hade varit bttre underhllning
Citera
2021-02-08, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Fnigt program, mest fr folk som vill visa sig starka och macho. Kvinna som man. Alla r bara veklingar egentligen som lter sig hunsas av ledarna. Inte en enda som kftar emot och ifrgastter syftet med vningarna. Det r ju trots allt Tv-underhllning och ingen jvla antagning till den dr specialstyrkan. Saknas karaktrer som Robinson-Robban, Naken-Janne, Farmen-Christina eller liknande. Alla verkar stpta i samma form. Trkigt. En kndisversion hade varit roligare. Att se GW fira sig ner frn en vindsnurra 40 meter upp eller Babben falla baklnges frn 10 meter ner i vattnet, hade varit bttre underhllning
Snark
Citera
2021-02-08, 12:22
Medlem
Citat:
Jag var med i programmet. TV4 bryr sig nog inte speciellt om Flashback 🤣.
Jag str mig bara p folk som pstr sig veta allt.
Tack fr inlgget! Det r ALLTID intressant med inifrn-skildringar. Bekymra dig inte fr mycket om trdhjltarna som bara mste f fram att ingen militr verksamhet ngonsin kan mta sig med den legendariska vintervningen -83...

Posta grna mer skvaller, inom ramen fr vad kontrakt och tystnadsplikt tillter. Var instruktrerna lika stentuffa som de framstlls? Fick du se snygg-Madde naken?
Citera
2021-02-08, 17:45
Medlem
swimmingpools avatar
Komiskt hur "ledarna" brjar grta nr snubben berttar om att han blivit vldtagen. S jkla tuffa r dom fan inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in