2026-01-25, 12:54
Medlem
Jag hade gärna gjort det i den åldern.
Nu vill jag gärna ligga med 20 år yngre kvinnor.
Citera
2026-01-25, 21:10
Medlem
machinemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300
Ja, är det normalt att ligga med en 20år äldre kvinna när man är själv 28år? Hur vanligt är det? Är jag sjuk i huvudet?

Normalt är en fråga om statistik, du menar förmodligen om det är naturligt och ja varför inte? Härligt i din ålder med chans på härliga knull med äldre (hade själv en 6 år äldre fd gymnast som kk i 1 år i ungefär din ålder). Knulla på livet är kort.

Äldre kvinnor är bäst!!!

Edit: Kom tillbaks en massa härliga minnen från tiden med den äldre fd gymnasten. Vi brukade träffas hos henne och hon brukade förse mig med en massa dricka av olika slag, vatten, öl, juice för att jag skulle behöva besöka toaletten. Hennes kink som gjorde henne helt galen var att se på när jag lättade trycket i toaletten från sin dubbelsäng. Hon onanerade samtidigt som en galning tills hon kom - sen efteråt var hon så kåt att man fick göra precis vad man ville med henne. Allt ytterst NATURLIGT förstås.
Senast redigerad av machineman 2026-01-25 kl. 21:37.
Citera
2026-01-27, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdkommissarie
Helt normalt såklart. Jag knullade själv äldre damer som ung.
+ 1 Gör det fortfarande iofs. strax 50 nu, och knullar 55 - 65+. Många kåta i den åldern, som håller sig hyfsad bra och ser yngre ut. Har en kk på 63, men "frilansar" lite på sidan
Citera
2026-01-27, 15:21
Medlem
Jag har haft med flera yngre personer som ser vädigt bra ut och jag själv ser väl också bra ut tycker de, annars skulle de väl backa hoppas jag.

Nackdelen med en yngre kille är att det lätt kan bli drama i olika frågor som inte rör sex.
Citera
2026-01-27, 15:45
Medlem
DroppedSomethings avatar
Normalt och normalt. Rent statistiskt är det väl kanske inte "normalt" då de flesta sannolikt har sexpartners som är närmare i ålder än 20 år.

Därmed sagt är det inget fel i det. Två vuxna personer som vill ligga med varandra, varför skulle de inte? Det kan ju till och med vara extra spännande med lite åldersskillnad. Bara att köra!
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in