2021-02-25, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Där är Malmö ett gott exempel på högt iq va? Pajas
Historiskt sett så har det undantagslöst varit så... hur länge har Malmös förfall pågått? 40 år? Tror du att det är kort eller lång tid ur en evolutionär synvinkel?
Citera
2021-02-25, 21:02
Medlem
Running_mans avatar
Det är väl inget fel med det?

Bägge är vuxna och med på det, ingen utnyttjar den andra. Bara att fortsätta knulla.
Citera
2021-02-26, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anon666
Historiskt sett så har det undantagslöst varit så... hur länge har Malmös förfall pågått? 40 år? Tror du att det är kort eller lång tid ur en evolutionär synvinkel?
Vi lever i nuet och gamla meriter räknas inte längre.
Citera
2021-02-27, 12:31
Medlem
Citat:
Vi lever i nuet och gamla meriter räknas inte längre.

Fast hur evolutionen fungerar ändrar inte sig för att din åsikter inte gillar fakta... sluta leta fakta på breitbart och fria tider så skall du se att det går bättre för dig.
Citera
2021-02-27, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anon666
Fast hur evolutionen fungerar ändrar inte sig för att din åsikter inte gillar fakta... sluta leta fakta på breitbart och fria tider så skall du se att det går bättre för dig.
Det går bra för mig utan att jag någonsin läst friatider, och du behöver absolut inte vägleda mig i livet.
Ta hand om dig själv du.
Citera
2021-02-27, 13:58
Medlem
Citat:
Det går bra för mig utan att jag någonsin läst friatider, och du behöver absolut inte vägleda mig i livet.
Ta hand om dig själv du.

Går bra här tack.. förklara hur evolutionen av människan har förändrats i Malmö de senaste 40 åren pls.
Citera
2021-02-27, 14:14
Medlem
Akvariumfiskarns avatar
Om du måste fråga så lär du ha någon spärr, annars i mina ögon inga problem.
Citera
2026-01-24, 04:55
Medlem
1 gångs jobb, okej!
Aldrig fler träffar, berättar det här från min egen erfarenhet, man mår inte bra efteråt...(post nut clearity)
Citera
2026-01-24, 05:03
Medlem
Merwinnas avatar
Nej, i det åldersspannet spelar åldersskillnaden knappast någon roll - men tonåringar och åldringar tycker jag att folk ska låta bli. (Alltså folk som är mycket äldre respektive yngre.)
Citera
2026-01-25, 09:47
Medlem
Pistageglasss avatar
En 20 år äldre kvinna är bara härligt! Jag var själv med en när jag var runt 17. Dom är erfarna och vet vad dom vill och det är inget spel som det oftast är med yngre tjejer.
Citera
2026-01-25, 09:48
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Helt normalt såklart. Jag knullade själv äldre damer som ung.
Citera
2026-01-25, 10:39
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300
Ja, är det normalt att ligga med en 20år äldre kvinna när man är själv 28år? Hur vanligt är det? Är jag sjuk i huvudet?

Varför skulle det inte vara normalt, om bägge är med på det så ser jag inga problem med det. Okej jag är en gammal horbock å har varit toyboy när jag var yngre, det ska väl folk skita i vem du ligger med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in