• 1
  • 2
2021-01-24, 07:43
Medlem
Ja, är det normalt att ligga med en 20år äldre kvinna när man är själv 28år? Hur vanligt är det? Är jag sjuk i huvudet?
Citera
2021-01-24, 07:45
Bannlyst

Nej du är inte sjuk i huvudet, det här med att kvinnor är som vin är faktiskt till viss del sant.

Annars hade inte klassiska movie milfs som Mrs Robinson och Stiflers mom funnits.
Citera
2021-01-24, 08:00
Medlem
Triplefaces avatar
Det är nog inte så vanligt, men det är inget konstigt. Det är många som vill göra det men som inte gör det för att de inte får chansen.

Nu spekulerar jag bara, men säg att 5 % av alla killar under 30 har legat med en 50 årig kvinna. Andelen som fantiserat om det och inte skulle banga om de är singlar och får chansen är kanske 40 %. Då tänker jag på 50 åriga kvinnor som ser relativt bra ut.
Senast redigerad av Tripleface 2021-01-24 kl. 08:03.
Citera
2021-01-24, 08:06
Medlem
Normalt nej.

Men desperata män gör vad säkert.
Citera
2021-01-24, 08:19
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi

Nej du är inte sjuk i huvudet, det här med att kvinnor är som vin är faktiskt till viss del sant.

Annars hade inte klassiska movie milfs som Mrs Robinson och Stiflers mom funnits.

Det är ju tvärtom, det heter att män är som ett årgångsvin medans kvinnor är som mjölk(det vill säga ett bäst före datum). Antar att det är en smaksak men jag har aldrig hört att kvinnor skulle vara som vin.
Citera
2021-01-24, 08:33
Medlem
Gillar du det så kör på!
Citera
2021-01-24, 08:34
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300
Ja, är det normalt att ligga med en 20år äldre kvinna när man är själv 28år? Hur vanligt är det? Är jag sjuk i huvudet?

Det är vanligare än man tro. Medelålders kvinnor raggar på små pågar just pågrund se om de kan fortfarande attrahera män.

Hur vanligt var det, om man inte kunde ragga en jämngammal brud, så gick man på haket få raggar på äldre kvinnor. Oftast då 40 + , det eftersom de trånade få tag på yngre killar.
Citera
2021-01-24, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Svensson
Gillar du det så kör på!

Har redan kört på men får rejäl dusch av skam efteråt.
Citera
2021-01-24, 08:38
Medlem
Med 4 år kvar till 50 kan jag vittna om att det är nog inte vi kvinnor som raggar småpojkar, utan tvärtom. Och ja med facit i handen blir nog vi kvinnor bättre med åren 😂
Citera
2021-01-24, 08:45
Medlem
Antivalents avatar
Har du fällt din första panter? Gratulerar!
Citera
2021-01-24, 08:45
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitchbabe
Med 4 år kvar till 50 kan jag vittna om att det är nog inte vi kvinnor som raggar småpojkar, utan tvärtom. Och ja med facit i handen blir nog vi kvinnor bättre med åren 😂

Kan inte mer än hålla med dig om detta. Äldre kvinnor kunde sina saker, och de visste exakt vad de skulle göra. De har mycket mer erfarenhet än yngre kvinnor, som oftast de slår med hästlängder.
Citera
2021-01-24, 08:50
Medlem
Nej det är inte normalt, för dom som inte kan få tag i någon i sin egen ålder är det normalt.
För dom överblivna är det normalt
För dom som får ta vad som finns är det normalt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in