2021-04-04, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Njurlevern
Killar som bara tänder på killar är bögar. Anus är ingen definition på en bög. Tjejer har också anus.

Jag är inte bög men jag brukar massera prostatan med en flaska i anus och har fått prostataorgasm av det.

Helt rätt. Allt det här tugget av nybörjare om att "vill du ha nåt i anus är du bög" är bara trams. De som är så rädda för sin egen anal missar en hel del. För deras egen skull hoppas jag de kommer över sina homofobier så att de får njuta mer.

En flaska?! Det var rejält. Du måste ha tränar en del för att få in den? Eller så är du bara en naturbegåvning. Hur stor är flaskan om jag får fråga?
Citera
2021-04-04, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turnip
Helt rätt. Allt det här tugget av nybörjare om att "vill du ha nåt i anus är du bög" är bara trams. De som är så rädda för sin egen anal missar en hel del. För deras egen skull hoppas jag de kommer över sina homofobier så att de får njuta mer.

En flaska?! Det var rejält. Du måste ha tränar en del för att få in den? Eller så är du bara en naturbegåvning. Hur stor är flaskan om jag får fråga?

Citat:
Ursprungligen postat av Joonat.Rimpi
Plast eller glasflaska?

33cl glasflaska med kondom på och glidmedel. Jag för bara in flaskhalsen för prostatan sitter inte så långt in och det är ju den man ska gnugga. En flaskhals är inte så rejäl. Jag vill inte rekommendera glasflaska egentligen för den kan ju spricka! Jag tog bara vad jag hade när jag ville testa och det blev några gånger. Pröva hellre med en stav gjord för sexlekar.

När man börjar gnugga prostatan känns det intressant och det kan komma lite sperma (den vanliga vägen så klart), och senare blir det galet skönt och man gnuggar snabbare och får man orgasm så spänns många fler muskler än vid vanlig orgasm. Det kan få dig att tömma blåsan samtidigt. Så kraftig är den. Läs på om prostataorgasm. Får man en så vill man försöka få fler. Det är inte lätt, men kul iaf att försöka.
Citera
2021-05-01, 22:00
Medlem
Förmodligen ja nästan 100% säkert faktiskt sist jag kollade med folk och vänner i föreningen.
Citera
2021-05-02, 12:05
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RC3
Jag har varit tillsammans med min pojkvän några år.
Vi brukar prata om sex och det ibland.

Han frågade mig om jag haft fantasier om kvinnor, om jag hade tänt på att känna på andra brudars pattar, eller slicka där nere. Jag sa nej, brukar inte tänka så.

Jag frågade tillbaka om han tänkt så om män.
Han sa nej, men om du skulle sätta på en strapon och ville knulle hade jag inte sagt nej.

Känner mig osäker är han ett homo, eller bi , eller bara öppensinnad ?

Nope. Han vill bli knullad av dig. Det är allt. Han vill VERKLIGEN bli knullad av dig eftersom det tar en del mod att säga det. Betyder inte att han är bög, bara att han vill bli påchokad av sin flickvän. Dig.

Om jag vore du hade jag tagit ett glas vin extra vid middagen och ta upp det igen litet välvilligt. Snacka igenom det och fråga om det på ett bra lekfullt sätt utan att göra det till sex utan bara snack. Han har blottat strupen här och vill testa nåt nytt, bollen är i din planhalva och om du spelar den nu så kommer det bara betyda att ni båda har öppnare snack om era drömmar och vad ni vill i sängen: win-win eftersom du har litet carte blanche om vad DU innerst inne vill göra.

(oh ffs. Om ingen av er har haft analsex förr - ta det litet piano, var öppna med att första gången är en övningsrunda - ställ frågan i bögtråden här eller snacka med nån som har mycket analsex om det tekniska så att det blir så lyckat som möjligt)

EDIT så det om kollegan RC3 Alltså seriöst snacka med frun litet mer om det här oberoende vad - tycker du och hon verkar ha en bra relation och du öppen och manlig nog för att veta vad du tycker om!
Senast redigerad av triptyken 2021-05-02 kl. 12:10.
Citera
2021-05-02, 12:08
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Killar som bara tänder på killar är bögar. Anus är ingen definition på en bög. Tjejer har också anus.

Jag är inte bög men jag brukar massera prostatan med en flaska i anus och har fått prostataorgasm av det. Den var MYCKET kraftigare äb en vanlig orgasm, alla muskler från midjan och neråt spändes och pumpade, och den varade länge! Jag fantiserade om tjejen och hur det känns för henne att bli påsatt och att det var jag som gjorde det. Som att smälta samman med tjejen, om du förstår hur jag menar? Om det är bögigt att massera prostatan så är det också bögigt att runka sin kuk. Jag menar alla killar har kukar och prostator vad man än tänder på.

Ok ok jag vill VERKLIGEN slå ett slag för en sexleksak gjord för det här. Men en bredare bas så den inte glider in och inte kommer ut så lätt. Det finns BRUTALT många bra såna för överkomligt pris och om du bor i en större stad gå till en av dom större ljusare sex-shopparna som finns. Dom är brutalt bra och öppna med att folk gillar att knulla, runka och bara vara kåta. Dom har hört allt och brukar förstå budgetproblem om sånt finns.
Citera
2021-05-16, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RC3
Jag har varit tillsammans med min pojkvän några år.
Vi brukar prata om sex och det ibland.

Han frågade mig om jag haft fantasier om kvinnor, om jag hade tänt på att känna på andra brudars pattar, eller slicka där nere. Jag sa nej, brukar inte tänka så.

Jag frågade tillbaka om han tänkt så om män.
Han sa nej, men om du skulle sätta på en strapon och ville knulle hade jag inte sagt nej.

Känner mig osäker är han ett homo, eller bi , eller bara öppensinnad ?

Han kanske bara har lite afghanska gener? Fråga han om hans släktträd, det kanske är så att han härstammar från Afghanistan?
Dom gillar ofta att antasta pojkar och leka med deras stjärtar
Citera
2021-10-20, 09:59
Medlem
Trebcrews avatar
Bumpar denna tråd.
Jag och min bättre hälft har de senaste tre åren börjat experimentera med anala lekar. Och fan, det är riktigt jävla härligt, fattar inte att jag väntade 20 år! Jag har köpt ett antal prostatavibratorer av varierande kvalitet, den jag verkligen fastnat för kostade dock runt 1000:- men helt klart värt för orgasmerna är riktigt bra. Men den bästa analleksaken är en dildo som vi sätter på en strapon. När jag rider henne så mjölkar det ut försats, har såklart inte mätt men skojar inte om jag säger att det är decilitermängd. Och orgasmerna är sjukt intensiva.
Detta säger jag för att jag trots denna böjelse och njutning bara är ca 0,2% bög. Har så att säga ingenting med sexuell läggning att göra, likadant som att tjejer inte är lesbiska för att dom vill att killar ska slicka dom.
Citera
2021-10-20, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trebcrew
Bumpar denna tråd.
Jag och min bättre hälft har de senaste tre åren börjat experimentera med anala lekar. Och fan, det är riktigt jävla härligt, fattar inte att jag väntade 20 år! Jag har köpt ett antal prostatavibratorer av varierande kvalitet, den jag verkligen fastnat för kostade dock runt 1000:- men helt klart värt för orgasmerna är riktigt bra. Men den bästa analleksaken är en dildo som vi sätter på en strapon. När jag rider henne så mjölkar det ut försats, har såklart inte mätt men skojar inte om jag säger att det är decilitermängd. Och orgasmerna är sjukt intensiva.
Detta säger jag för att jag trots denna böjelse och njutning bara är ca 0,2% bög. Har så att säga ingenting med sexuell läggning att göra, likadant som att tjejer inte är lesbiska för att dom vill att killar ska slicka dom.

Bra inlägg - instämmer till fullo!
Citera
2021-11-01, 18:55
Medlem
En dröm jag haft i många år bli knullad i röven med en strapon. Jag är man närmare 70 och varit hetero hela livet.
Citera
2021-11-02, 19:09
Medlem
Citat:

Rätt många killar blir ju alldelens till sig av tanken på att få köra en tjej i prutten, varför skulle det vara äckligt med att få något i sin egen prutt, den fungerar exakt likadant, plus att män har en prostata.

En bisexuell kille som jag känner säger att det känns exakt likadant att knulla pojkstjärt som flickstjärt
samt att avsugningar/handjobs av män och kvinnor känns exakt likadant, om något så är män bättre på den biten, då dom så att säga vet hur snasen fungerar.
(förlåt alla tjejer, men många av er ÄR inte bra på BJ och ingen jag har träffat är bra på handjob)

Med det sagt vore det kanske inte så dumt om fler kunde bortse från vilket kön dom knullar och istället fokusera på att det ska vara bra sex.

Jag kan det inte, jag är 100% straight, men jag äcklas inte av homo/bi sexualitet
Citera
2023-03-19, 02:11
Medlem
Aldrig testat detta. Tjejer brukar gilla mig för att jag är manlig; tror de skulle tappa det suget om jag bad dem göra detta. Kanske får gå till en eskort och testa.
Citera
2023-03-19, 02:32
Medlem
BigMoneys avatar
Alla män som pratar om saker istället för att agera är bögar eller feminister . Alltså bögar 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in