2021-01-23, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Enkla otvunga samtal som kvinnan i fråga kommer att minnas för evigt, när hon borde minnas de bra sakerna ni har haft...

Osäker på om du läste mitt senaste inlägg.

Det var inget problem mellan oss.
Citera
2021-01-23, 00:56
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RC3
Osäker på om du läste mitt senaste inlägg.

Det var inget problem mellan oss.
Det var så mycket olika budskap tyckte jag...
Citera
2021-01-23, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Det var så mycket olika budskap tyckte jag...

Kanske blev för lång text, men det blev inga problem mellan mig oss.

Vi pratade ganska vanligt, och det var klart på några minuter. Efteråt berättade jag det för en kompis som startade den här tråden när jag var på affären.
Citera
2021-02-01, 00:31
Medlem
Handlar förmodligen om nyfikenhet och känslan att du har kontrollen. Han är väl inte gay för att han vill prova saker med en kvinna
Citera
2021-02-02, 07:29
Medlem
Gay för att man gillar saker i röven är man ju knappast. Jag har haft varenda jäkla flickvän jag kilat stadigt med de senaste 20 år till att knulla min röv med både en och det andra. Skön känsla helt enkelt.
Citera
2021-03-26, 14:42
Medlem
Nu har jag inte själv en önskan om att bli knullad i röven med en dildo men jag skulle inte säga att han är bög. Dels är ju prostatan en känslig grej och dels kanske han bara vill vara lite undergiven. Ber han dig att få kalla dig Tony och att du ska prata med basröst så börjar det bli lite mer bögeri skulle jag säga.
Citera
2021-03-31, 13:24
En bög är en man som tänder på andra män.

Jag är en man som ibland går igång på att vara undergiven min kvinna.

Jag tycker inte att det är speciellt skönt att ha en dildo i analen. Det är förnedringen i att bli bunden och knullad som gör mig upphetsad.

Det är olika saker.
Citera
2021-03-31, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RC3
Jag har varit tillsammans med min pojkvän några år.
Vi brukar prata om sex och det ibland.

Han frågade mig om jag haft fantasier om kvinnor, om jag hade tänt på att känna på andra brudars pattar, eller slicka där nere. Jag sa nej, brukar inte tänka så.

Jag frågade tillbaka om han tänkt så om män.
Han sa nej, men om du skulle sätta på en strapon och ville knulle hade jag inte sagt nej.

Känner mig osäker är han ett homo, eller bi , eller bara öppensinnad ?

Han är bög. Bara att lämna och hitta något bättre.
Citera
2021-04-02, 01:19
Medlem
Nej, bara nyfiken 😆
Citera
2021-04-02, 10:01
Medlem
hundfolkets avatar
Nej. Inte bög. Vet många killar som vill få fingrar och dildos i tvåan av sina tjejer
Citera
2021-04-03, 21:02
Medlem
Killar som bara tänder på killar är bögar. Anus är ingen definition på en bög. Tjejer har också anus.

Jag är inte bög men jag brukar massera prostatan med en flaska i anus och har fått prostataorgasm av det. Den var MYCKET kraftigare äb en vanlig orgasm, alla muskler från midjan och neråt spändes och pumpade, och den varade länge! Jag fantiserade om tjejen och hur det känns för henne att bli påsatt och att det var jag som gjorde det. Som att smälta samman med tjejen, om du förstår hur jag menar? Om det är bögigt att massera prostatan så är det också bögigt att runka sin kuk. Jag menar alla killar har kukar och prostator vad man än tänder på.
Citera
2021-04-04, 12:31
Medlem
kung.av.julmusts avatar
Låter ganska bögigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in