Citat:
Ursprungligen postat av
tempeZZt
Ja, och eftersom du inte initialt gav information om antalet meddelanden så ska du förstå att du bara får svar på det du skriver.
Nej, det var inte sött, det var enbart korkat av dig att inte ge adekvat information från början. Riktigt korkat.
Ja, som sagt så var det förutsättningarna som du själv hade lagt upp.
Jag anser det rimligt att missa ett meddelande.
Jag hade inte gett upp, utan gått andra vägar.
Inget av detta hade fått mig ens inne på tanken om råttor.
Det är uppenbart att du inte berättar hela sanningen här. Du gjorde det inte från början och du gör det inte nu heller. För att få någon som helst trovärdighet får du ta och presentera ditt meddelande du ej får svar på. Risken är överhängande att det inte håller den trevliga ton det ska och att det är därför admin, helt korrekt och förståeligt, inte svarar.
En upplevelse av en kontakt fungerar åt båda håll.
Ska du föreställa någon försvarsadvokat åt fb och admins?
Admins är jätte dåliga på att svara i pm. Det är inget du kan förändra eftersom erfarenheter hos många användare indikerar samma sak. Det kan också bero på att de inte orkar svara på användare som är jobbiga. Jag finner det senare som en rimlig förklaring.
Svar TS:
De är inga trevliga människor.
Professionellt sett ser man det i sättet och deras inställning till saker och ting. Sedan att de adrig säger till moderatorer på forumet offentligt är också intressant. Det är för att inte skapa motsättningar och spänningar inifrån.
Min erfarenhet är att det saknas seriösa och insatta admins. De är inte insatta. De är nte pålästa om saker som tas upp här.