2021-01-20, 02:21
Hemmatest för hiv hur pålitligt är det? Kan man beställa ett sånt här och förlita sig på svaret eller åka till vårdcentralen? Helst tar jag det hemma, jag tänkte denna sida https://www.hivtesthemma.se/ Någon som vet eller testat detta?
Citera
2021-01-20, 02:59
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addee3
Någon som vet eller testat detta?
Om någon testat ett test?

Btw: Det vore helt osannolikt att ingen någonsin testat detta test. Något test-kit torde de i alla fall ha sålt.
Citera
2021-01-20, 03:20
Jag menar mer om någon här har koll på om det är pålitligt och kanske testat det? Så jag menade.
Citera
2021-01-20, 03:44
Medlem
constants avatar
Citat:
Jag menar mer om någon här har koll på om det är pålitligt och kanske testat det? Så jag menade.
Varför går du inte till vårdcentralen istället. Du får vara anonym om du vill. Testet där är säkert, och gratis för dig.
Citera
2021-01-20, 03:45
Jo, men behöver jag ha en anledning att testa mig? Sen varje gång man ska testa sig måste man träffa en läkare före, Det som är irriterande ska man sitta och förklara för han varför man vill HIV testa sig?
Citera
2021-01-20, 04:23
Medlem
constants avatar
Citat:
Jo, men behöver jag ha en anledning att testa mig? Sen varje gång man ska testa sig måste man träffa en läkare före, Det som är irriterande ska man sitta och förklara för han varför man vill HIV testa sig?
Du kan gå dit och berätta att du vill testa dig. Du behöver inte förklara något.
Citera
2021-01-20, 14:59
Medlem
Maggio32577s avatar
Gå till din vc eller rfsu och testa dig. Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in