Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-18, 17:39
Medlem
Tråden är denna:
Män ska sitta ner och kissa precis som kvinnor. (Tidig form av indoktrinering) (
(FB) Män ska sitta ner och kissa precis som kvinnor. (Tidig form av indoktrinering)

Skrev den för typ 6 timmar sen, scrollar och kan inte hitta den, så frågan är varför?? Har den blivit ghostat? Varför då?

Märkte att tråden blev väldigt populär, redan över 140 inlägg och snart 3000 visningar.

Detta är ett mysterium för mig. Lösning? Anledning?
Är det bara jag som inte kan se tråden under "Nya ämnen"?

Senast redigerad av Adventurer6 2021-01-18 kl. 17:44.
Citera
2021-01-18, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Tråden är denna:
Män ska sitta ner och kissa precis som kvinnor. (Tidig form av indoktrinering) (
(FB) Män ska sitta ner och kissa precis som kvinnor. (Tidig form av indoktrinering)

Skrev den för typ 6 timmar sen, scrollar och kan inte hitta den, så frågan är varför?? Har den blivit ghostat? Varför då?

Märkte att tråden blev väldigt populär, redan över 140 inlägg och snart 3000 visningar.

Detta är ett mysterium för mig. Lösning? Anledning?
Är det bara jag som inte kan se tråden under "Nya ämnen"?

Du skapade tråden 05:52 i morse, alltså för tolv timmar sedan. Det har väl trillat av listan över nya ämnen som är begränsad.
Citera
2021-01-18, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kringelikrok
Du skapade tråden 05:52 i morse, alltså för tolv timmar sedan. Det har väl trillat av listan över nya ämnen som är begränsad.

Oj, sorry, räknade fel på på tiden. Tråden kan låsas.
Citera
2021-01-18, 17:48
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kringelikrok
Så är det, äldsta tråden i nya ämnen är 8 timmar gammal
Citera
2021-01-18, 17:54
Medlem
henrikos avatar
Jag kan bara tillägga att jag såg den tidigare, så den fick sin chans.
Citera
2021-01-18, 18:39
Medlem
Zaedrewss avatar
Den är nr 8 under Övriga ämnen under huvudrubriken Aktuella ämnen så den verkar gå fint. Även om slagen av bl.a "Hur länge är sperma kvar i musen?". Det finaste är dock att hamna nr 1 här:
https://www.flashback.org/aktuella-amnen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in