Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-18, 05:52
Medlem
Någon mer än mig som hört att det ska vara dåligt att stå upp och pissa?
"män ska sitta ner och kissa annars kan ni bli sjuka när ni blir äldre bla bla bla..."
Hörde detta för ett antal år sedan av nån kvinna, det var från flera håll faktiskt.

När jag tänker tillbaks så undrar jag ifall det här var en del av indoktrineringen
från feminist tramset för att bryta ner allt som är manligt - vilket i förlängningen bröt ner hela samhället till det kaos som finns idag i Sverige där hoppet gått förlorat?

Vad säger ni?
Kommentarer?
Citera
2021-01-18, 05:55
Medlem
Tangentriddarens avatar
Don't care.

Jag gör vad jag vill.
Citera
2021-01-18, 05:58
Medlem
neiges avatar
Män ska pissa i handfatet, mycket miljövänligare.
Citera
2021-01-18, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentriddaren
Don't care.

Jag gör vad jag vill.

Jag tror det där var ren bullshit när jag tänker efter och smygfeminism.
Det är det mest naturliga för män att stå upp och pissa så har män alltid gjort.
Citera
2021-01-18, 06:04
Medlem
Dofternas avatar
Jag sitter och kissar av samma anledning som att jag sitter när jag bajsar. Mer avslappnat, tömmer mig bättre och mindre hamnar utanför.
Citera
2021-01-18, 06:10
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neige
Män ska pissa i handfatet, mycket miljövänligare.

Sant lite äckligare också. Jag röstar för skogsdungen
Citera
2021-01-18, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jag sitter och kissar av samma anledning som att jag sitter när jag bajsar. Mer avslappnat, tömmer mig bättre och mindre hamnar utanför.

Visst, kanske mer hygieniskt för toaletten men det hela känns ganska feminint.

Dags att designa om en manligare toalett?

Japanerna kanske har nått bättre förslag?
Citera
2021-01-18, 06:11
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Man är ju lyckligt lat, en chans att sitta ned och vila de stackars gubbenen tackar man inte nej till.
Citera
2021-01-18, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Man är ju lyckligt lat, en chans att sitta ned och vila de stackars gubbenen tackar man inte nej till.

"..use it or you´ll lose it..."
Citera
2021-01-18, 06:25
Medlem
Avskyr feminism. Att genusfjantar och dylikt tjatar om hur män ska pissa är bara ännu ett sätt att angripa män i väst. Med det sagt så trivs jag dock utmärkt med att sittpissa. Vetenskapen om varför det är hälsosammast övertydlig. Minskar risken för både cancer och andra prostataproblem.
Fick mitt flöde testat hos en urolog som 30-åring. Fick besked att jag hade "flöde som en tonåring". Just det. Eller som en vuxen man som alltid sittpissat utom på offentliga toaletter och i naturen.
Citera
2021-01-18, 06:28
Medlem
Någon kanske torkat ditt kiss från ringen en sista gång
Citera
2021-01-18, 06:31
Bannlyst
Det är nyttigare, och speciellt skönare att sitta ned och koppla av lite. När man har lite brådis så är det dock bra att kunna stå och kissa. Och som en annan sa, på offentliga toaletter står jag alltid upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in