Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-19, 21:36
  #589
Medlem
Äsch, vad tråkigt. Inte hänt så mycket hittills. Det enda som varit lite udda är att govenören Cuomo inte kommer närvara vid installeringen pga "säkerhetsskäl" - trots omkring 30'000 soldater och världens bästa försvarsteknik, ingen allmän publik, etc., samt att CIA-huvudet Gina Haspel avgått för någon anledning.

Aja, Trumpeten ska visst tala om 25 min och ge ett avskedstal på morgonen imorgon jänkartid. Sen blir det gamle Joe som ska installeras framför 200'000 flaggor vars syfte är att symbolisera hans supportrar. Trevligt, trevligt.
2021-01-19, 21:40
  #590
Medlem
dom måste slå till senast runt 1400 imorgon svensk tid( washington 5 timmar efter sverige) dvs gryningräd är altid bäst eller typ 0400 på morgonen
2021-01-19, 21:41
  #591
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slentrin
Äsch, vad tråkigt. Inte hänt så mycket hittills. Det enda som varit lite udda är att govenören Cuomo inte kommer närvara vid installeringen pga "säkerhetsskäl" - trots omkring 30'000 soldater och världens bästa försvarsteknik, ingen allmän publik, etc., samt att CIA-huvudet Gina Haspel avgått för någon anledning.
Gött då har de antagligen börjat gripa värstingarna nu och transportera de till Guantanamo Bay gigantiska militärfängelse. Som Trump har byggt ut de senaste åren
2021-01-19, 21:41
  #592
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slentrin
Äsch, vad tråkigt. Inte hänt så mycket hittills. Det enda som varit lite udda är att govenören Cuomo inte kommer närvara vid installeringen pga "säkerhetsskäl" - trots omkring 30'000 soldater och världens bästa försvarsteknik, ingen allmän publik, etc., samt att CIA-huvudet Gina Haspel avgått för någon anledning.

Aja, Trumpeten ska visst tala om 25 min och ge ett avskedstal på morgonen imorgon jänkartid. Sen blir det gamle Joe som ska installeras framför 200'000 flaggor vars syfte är att symbolisera hans supportrar. Trevligt, trevligt.

Bisarrt, borde vara högst 20 flaggor.
2021-01-19, 21:42
  #593
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
https://twitter.com/Teqmock/status/1...ary-task-force

Fullt med militärskepp efter Kaliforniens kust! Är det vanligt? Ska jag vara ärlig har jag aldrig sett något liknande heller men kanske någon mer erfaren som kan fylla i.

Helt vanliga fartyg. Tankers, passagerar och containerfartyg. Ingen ovanlig syn, har själv sett det.
2021-01-19, 21:42
  #594
Medlem
Biochems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Det lovar jag dig att jag absolut ska. Men du bör nog se över den verkligheten själv med.

Försöker föreställa mig hur det är att vara så full av Q-vanföreställningar att man tror att man är någon slags spion i en film där nån super-duper-hemlig deus ex machina kommer att uppenbara sig i himlen och "lösa allt".

Sitta och spamma Flashback med skärmdumpar från nonsenskonspiratoriker på Twitter som inte har några bevis överhuvudtaget. Kolla på flygradar och på riktigt tro att planen ritar små Qn i luften för att signalera. Tro att lastfartyg är militärfartyg som skall komma för att avrätta en folkvald president. Räkna "kodade" ränder på en flagga och tro att Trump i sina videor gör hemliga gester med händerna riktade till en själv.

Försöker föreställa mig hur svårt det kommer att bli imorgon för de här personerna, när delen av hjärnan som underhöll de här fantasierna bara... lägger ner.
__________________
Senast redigerad av Biochem 2021-01-19 kl. 21:45.
2021-01-19, 21:47
  #595
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Arresterna sker imorgon men det offentliggörs den 20:e när det är tänkt att svära in Biden.

Kommer in och sätter på mig dumstruten (Eller snarare snaran) den 20:e om Biden svurits in!

Citat:
Ursprungligen postat av Slentrin
Äsch, vad tråkigt. Inte hänt så mycket hittills. Det enda som varit lite udda är att govenören Cuomo inte kommer närvara vid installeringen pga "säkerhetsskäl" - trots omkring 30'000 soldater och världens bästa försvarsteknik, ingen allmän publik, etc., samt att CIA-huvudet Gina Haspel avgått för någon anledning.

Aja, Trumpeten ska visst tala om 25 min och ge ett avskedstal på morgonen imorgon jänkartid. Sen blir det gamle Joe som ska installeras framför 200'000 flaggor vars syfte är att symbolisera hans supportrar. Trevligt, trevligt.

Ja, det var bara vår egen hustomte Synitize som inbillar sig annat. Tyvärr lyckades han få med sig några tomtenissar i sina galenskaper.

Hoppas du väljer dumstruten och inte snaran, vi vill inte att du skall gå den vägen. Även självmordstankar kan du bli medicinerad emot.
2021-01-19, 21:49
  #596
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Helt vanliga fartyg. Tankers, passagerar och containerfartyg. Ingen ovanlig syn, har själv sett det.

Eller är det sådana här fängelsefartyg, på väg för att gripa Hollywood-eliten?

https://rasica.files.wordpress.com/2...arge.jpg?w=863
2021-01-19, 21:59
  #597
Medlem
Synitizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Eller är det sådana här fängelsefartyg, på väg för att gripa Hollywood-eliten?

https://rasica.files.wordpress.com/2...arge.jpg?w=863


Lyssnade in en podd som förklarade detta via insider source:

** NI SÅG VIDEON PÅ ALLA FRAKTFARTYG SOM STÅR STILLA EFTER KALIFORNIENS KUST. DET ÄR MISSILER PÅ FARTYGEN FRÅN KINA SOM DOM GÖMT I CONTAINERS SOM DOM KAN STYRA VIA SATTELITER. NÄR KINA HACKADE SOLARWINDS KOM DOM ÖVER USAS BLUEPRINTS PÅ ALLA DERAS KRAFTNÄT SAMT VART HELA DERAS KÄRNVAPENARSENAL ÄR UTSTATIONERAT. FÖR FLERA ÅR SEDAN HACKADE KINA USA'S MYNDIGHETER SÅ DOM HAR UTPRESSNINGS MATERIAL PÅ SÅ EXTREMT MÅNGA INOM USA'S STAT. DET ÄR DÄRFÖR SÅ MÅNGA ÄR MÅN OM ATT SÄLJA UT LANDET TILL KINA. DET ÄR DÄRFÖR CUSTOMS HAR STANNAT VARTENDA FARTYG SOM FÖRSÖKER KOMMA IN. DET KOMMER BLI KRIG MELLAN USA OCH KINA.DET ÄR DÄRFÖR POMPEO GÅR UT HÅRT MOT KINA. DOM HAR ALLA BEVIS OCH ALLA I MILITÄREN VET OM DET. ALLA ÄR MED. HÅLL I ER*** //

https://www.brighteon.com/d3a3792e-8...a-87566077c09c


Jag har ingen aning om något utav det här är sant eller om jag tror på det..Men jag skulle inte bli förvånad. Shit is going down.
__________________
Senast redigerad av Synitize 2021-01-19 kl. 22:02.
2021-01-19, 22:00
  #598
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biochem
Försöker föreställa mig hur det är att vara så full av Q-vanföreställningar att man tror att man är någon slags spion i en film där nån super-duper-hemlig deus ex machina kommer att uppenbara sig i himlen och "lösa allt".

Sitta och spamma Flashback med skärmdumpar från nonsenskonspiratoriker på Twitter som inte har några bevis överhuvudtaget. Kolla på flygradar och på riktigt tro att planen ritar små Qn i luften för att signalera. Tro att lastfartyg är militärfartyg som skall komma för att avrätta en folkvald president. Räkna "kodade" ränder på en flagga och tro att Trump i sina videor gör hemliga gester med händerna riktade till en själv.

Försöker föreställa mig hur svårt det kommer att bli imorgon för de här personerna, när delen av hjärnan som underhöll de här fantasierna bara... lägger ner.

Om det hade varit så väl att den la ner. Tyvärr kommer deras skruvade hjärnor snart upptas av någon ny galenskap.
2021-01-19, 22:03
  #599
Medlem
Londiniums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
** NI SÅG VIDEON PÅ ALLA FRAKTFARTYG SOM STÅR STILLA EFTER KALIFORNIENS KUST. DET ÄR MISSILER PÅ FARTYGEN FRÅN KINA SOM DOM GÖMT I CONTAINERS SOM DOM KAN STYRA VIA SATTELITER. NÄR KINA HACKADE SOLARWINDS KOM DOM ÖVER USAS BLUEPRINTS PÅ ALLA DERAS KRAFTNÄT SAMT VART HELA DERAS KÄRNVAPENARSENAL ÄR UTSTATIONERAT. FÖR FLERA ÅR SEDAN HACKADE KINA USA'S MYNDIGHETER SÅ DOM HAR UTPRESSNINGS MATERIAL PÅ SÅ EXTREMT MÅNGA INOM USA'S STAT. DET ÄR DÄRFÖR SÅ MÅNGA ÄR MÅN OM ATT SÄLJA UT LANDET TILL KINA. DET ÄR DÄRFÖR CUSTOMS HAR STANNAT VARTENDA FARTYG SOM FÖRSÖKER KOMMA IN. DET KOMMER BLI KRIG MELLAN USA OCH KINA.DET ÄR DÄRFÖR POMPEO GÅR UT HÅRT MOT KINA. DOM HAR ALLA BEVIS OCH ALLA I MILITÄREN VET OM DET. ALLA ÄR MED. HÅLL I ER*** //

När man inte trodde det kunde bli värre!
2021-01-19, 22:04
  #600
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiboko
Nej, det stämmer inte...

https://en.wikipedia.org/wiki/Presid..._United_States

The Constitution did not originally include the term president-elect. The term was introduced through the Twentieth Amendment, ratified in 1933, which contained a provision addressing the unavailability of the president-elect to take the oath of office on Inauguration Day.[1] Section 3 provides that if there is no president-elect on January 20, or the president-elect "fails to qualify", the vice president-elect would become acting president on January 20 until there is a qualified president. The section also provides that if the president-elect dies before noon on January 20, the vice president-elect becomes president-elect. In cases where there is no president-elect or vice president-elect, the amendment also gives the Congress the authority to declare an acting president until such time as there is a president or vice president. At this point the Presidential Succession Act of 1947 would apply, with the office of the Presidency going to the speaker of the House of Representatives, followed by the president pro tempore of the Senate and various Cabinet officers.[14]

https://finance.yahoo.com/news/happe...165736616.html

After Congressional certification and before inauguration day, the 20th amendment would kick in. It provides that “if, at the time fixed for the beginning of the term of the president, the president elect shall have died, the vice president elect shall become president.”

State of emergency skulle överkasta det, från sept 2018 deklarationen

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback