• 1
  • 2
2021-01-18, 06:49
Medlem
För ett drygt år sen kom c-kändisen Hanna Widerstedt ut med att hon prostituerat sig i Berlin i sju år. Här i EoP-forumet finns ju en hel del rutinerade Berlinrävar, så jag undrar om det var någon av er som stötte på henne under de sju åren. I såna fall:
• Hur var hon?
• Pratade ni svenska?
• Var jobbade hon?
• Vad kostade hon?
• Vad gjorde ni?
Citera
2021-01-18, 07:29
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Fanns priser osv på diverse hemsidor, varit känt hela tiden att hon Horat ut sig mer än bara för tv. Bör finnas info i trådarna om horan
Citera
2021-01-18, 09:14
Medlem
Visste inte vem hon var men såg henne på tv, man kan undra vaf som rör sig i huvudet om man säljer sig det finns 1000 sätt att tjäna pengar på innan man kommer så långt. I övrigt så är hon ointressant.
Citera
2021-01-18, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThomasDeTorquemada
För ett drygt år sen kom c-kändisen Hanna Widerstedt ut med att hon prostituerat sig i Berlin i sju år. Här i EoP-forumet finns ju en hel del rutinerade Berlinrävar, så jag undrar om det var någon av er som stötte på henne under de sju åren. I såna fall:
• Hur var hon?
• Pratade ni svenska?
• Var jobbade hon?
• Vad kostade hon?
• Vad gjorde ni?

Om det varit du som hade sålt sexuella tjänster i Berlin i sju år ThomasDeTorquemada, mått dåligt av det och ångrat dig. Hade du då velat bli diskuterad på Flashback på det sätt du nu vill diskutera Hanna?
Låt tjejen vara ifred.
Citera
2021-01-19, 15:01
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Om det varit du som hade sålt sexuella tjänster i Berlin i sju år ThomasDeTorquemada, mått dåligt av det och ångrat dig. Hade du då velat bli diskuterad på Flashback på det sätt du nu vill diskutera Hanna?
Låt tjejen vara ifred.

Jag har svårt att tro nåt annat än att Hanna W skiter fullständigt i vad som skrivs om henne på Flashback. Det skevs en hel del hatinlägg på hennes blogg och säkert här också på den tiden då hon var känd genom Big Brother, vilket hon inte direkt verkade bry sig över.

Men absolut tråkigt om det numera är så att hon mår dåligt.
Senast redigerad av Kurt1 2021-01-19 kl. 15:03.
Citera
2021-01-19, 15:05
Medlem
Pippikoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Låt tjejen vara ifred.

Tjena vita riddare. Med tanke på att hon släppt en bok om sin tid som prostituerad så förväntar hon sig nog att bli diskuterad på Flashback. Eller vad tror du?
Citera
2021-01-20, 21:14
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
Tjena vita riddare. Med tanke på att hon släppt en bok om sin tid som prostituerad så förväntar hon sig nog att bli diskuterad på Flashback. Eller vad tror du?

Bimbon har släppt boken tillsammans med en vänsterjournalist som skriver en massa feministisk propaganda. Hanna har anpassat sig efter vad som gäller i Sverige och vill nu göra sig ett namn på detta. Skulle inte förvåna mig om hon har ett välfyllt konto någonstans, tröttna på sexarbete och nu ska göra sig ett namn på detta i Sverige. Bara löjligt.

Var väl aldrig någon som tvinga henne att suga kuk för 500 euro.
Citera
2021-01-21, 07:36
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durzon
Bimbon har släppt boken tillsammans med en vänsterjournalist som skriver en massa feministisk propaganda. Hanna har anpassat sig efter vad som gäller i Sverige och vill nu göra sig ett namn på detta. Skulle inte förvåna mig om hon har ett välfyllt konto någonstans, tröttna på sexarbete och nu ska göra sig ett namn på detta i Sverige. Bara löjligt.

Ja, ungerfär så har jag också uppfattat det, och jag har inte brytt mig om att köpa hennes bok, trots att jag verkligen gillade henne på den tiden då hon bloggade och var med i Big Brother. Det jag gillade var hennes anti-PK attityd. Hon var en spark i skrevet på det svenska PK-etablissemanget med sina rasistiska uttalanden och sitt bejakande av kvinnlig sexighet. Men sen påstod hon att det var ett konstprojekt och bytte sida. Synd.

Citat:
Var väl aldrig någon som tvinga henne att suga kuk för 500 euro.

Ja. Troligtvis var det snarare 50 Euro som hon fick. Men betydligt mer lättförtjänta pengar än att försöka sälja tavlor.
Citera
2021-01-21, 07:48
Medlem
Leibachs avatar
Och när hon först gick ut i ngn tidning och grät ut så påstod hon att hon var tvungen att prostituera sig för att ha råd att åka hem från Berlin. I sju år?!? Man kan gå/simma sträckan Berlin-Stockholm på 7 månader isf och slippa kn*lla!
Citera
2021-01-21, 09:47
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Ja. Troligtvis var det snarare 50 Euro som hon fick. Men betydligt mer lättförtjänta pengar än att försöka sälja tavlor.

Jo, sant men en gång så blev hon erbjuden 500 euro för en avsugning. Det var då hon började. Usch vilket offer.
Citera
2021-01-21, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Och när hon först gick ut i ngn tidning och grät ut så påstod hon att hon var tvungen att prostituera sig för att ha råd att åka hem från Berlin. I sju år?!? Man kan gå/simma sträckan Berlin-Stockholm på 7 månader isf och slippa kn*lla!

Du är den förste som jag känner till, som föredrar att gå/simma från Berlin till Stockholm, i stället för att kn*lla
Citera
2021-01-21, 16:06
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Jo, sant men en gång så blev hon erbjuden 500 euro för en avsugning. Det var då hon började. Usch vilket offer.

Trafficing är ett fruktansvärt brott, fattig svensk flicka luras till tyskland med löfte om modelljobb
men väl på plats i Berlin tar dom hennes pass och låser in henne i ett rum där hon tvingas prostituera
sig i sju svåra år !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in