• 1
  • 2
2021-01-16, 00:04
Medlem
De tog mig och hittade alla droger jag äger i min väska.

En hel del zopiclon
En hel del diazepam
4 kartor oxicontin
200mg 3mmc

Diazepamet var i en burk. Utgångsdatumet var för 5 år sen. Kan jag säga att jag hade dessa på recept för 10 år sen? Kan de kolla upp ifall det stämmer?
Citera
2021-01-16, 00:13
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acke87

En hel del zopiclon
En hel del diazepam
4 kartor oxicontin
200mg 3mmc

Diazepamet var i en burk. Utgångsdatumet var för 5 år sen. Kan jag säga att jag hade dessa på recept för 10 år sen? Kan de kolla upp ifall det stämmer?

Hur mycket är "en hel del"?

Jag tror inte att du snackar dig ur det här, hur du än gör.
Citera
2021-01-16, 00:13
Medlem
För helvete du vill INTE erkänna att detta var dina droger, du kommer ALDRIG få tillbaka de ändå. Blåneka är mitt råd, för böterna eller vad konsekvensen nu blir är så tråkig att behöva ta, så försök få det så lindrigt du kan. Alltså blåneka, du knarkar inte, du är djupt chockad över att någon vill sätta dit dig på detta sätt, inte din väska inte fan vet jag.
Citera
2021-01-16, 00:25
Medlem
Citat:

En hel del zopiclon
En hel del diazepam
4 kartor oxicontin
200mg 3mmc

Eh? På receptbelagd medicin brukar det ju stå på förpackningen vem det är utskrivet till osv. Om det står att det är utskritet till någon annan så lär de ju inte tro på att det är utskrivet till dig. Samma sak om det saknas etikett om att det är utskrivet till någon.
Citera
2021-01-16, 00:43
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prostetnic
Eh? På receptbelagd medicin brukar det ju stå på förpackningen vem det är utskrivet till osv. Om det står att det är utskritet till någon annan så lär de ju inte tro på att det är utskrivet till dig. Samma sak om det saknas etikett om att det är utskrivet till någon.

Från en av dina tidigare trådar:
Det förstör mina tänder, mitt sociala liv, gymmet, jag blir ohygienisk och tappar livslusten .

De senaste 10 månaderna har jag tagit speed varannan till var tredje helg och kört race i 24-30 timmar. I början tänkte jag att jag kunde sluta när jag ville, men har nu märkt att efter 2 eller 3 veckor så blir suget så enormt att jag tappar fokus till allt annat. Vill bara sätta mig framför datorn och köra 1g speed eller 2g 3mmc och kolla på porr. Sen är jag sängliggande i 1 vecka efteråt.

Nu har jag insett att jag inte kan sluta på egen hand. Kan ni hjälpa mig? Några tips? Jag vill såklart inte gå till en psykolog eller till någon annan och prata om mitt problem. Pinsamt värre.

Förstår du inte själv att det inte är polisen som är ditt problem, utan ditt drogberoende?
Citera
2021-01-16, 02:07
Medlem
Citat:

En hel del zopiclon
En hel del diazepam
4 kartor oxicontin
200mg 3mmc

varför "säga" nått alls?
Du har haft dessa droger på dig! varför skulle polisen bry sig om dina bortförklaringar!!

det spelar liksom ingen roll vad du säger, du kommer dömas för innehav/ ringa narkotika oavsett
ju fortare du inser det desto bättre
Citera
2021-01-16, 02:20
Medlem
Citat:

En hel del zopiclon
En hel del diazepam
4 kartor oxicontin
200mg 3mmc

När var det de tog dig? Vart var väskan? Hemma hos dig?
Citera
2021-01-16, 02:26
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:

En hel del zopiclon
En hel del diazepam
4 kartor oxicontin
200mg 3mmc

Du tror inte att polisen läser denna väldigt detaljerade tråd typ? Tror du har värre problem än polisen liksom.
Citera
2021-01-16, 03:07
Medlem
TheFinals avatar
För att citera valfri tv-show "everything you sa can and will be used against you".
Allt du säger kommer bara styrka deras åtal, va tyst istället vilket du har rätt till.
Ju mer du försöker förklara ju mer kommer de banka ner din story alternativt hitta fler saker de kan nypa dig på.
Citera
2021-01-16, 04:07
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Säg att du önskar öppen anstalt och vård.
Citera
2021-01-16, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Hur mycket är "en hel del"?

Jag tror inte att du snackar dig ur det här, hur du än gör.

Några kartor av varje.
Citera
2021-01-16, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotASinner
För helvete du vill INTE erkänna att detta var dina droger, du kommer ALDRIG få tillbaka de ändå. Blåneka är mitt råd, för böterna eller vad konsekvensen nu blir är så tråkig att behöva ta, så försök få det så lindrigt du kan. Alltså blåneka, du knarkar inte, du är djupt chockad över att någon vill sätta dit dig på detta sätt, inte din väska inte fan vet jag.

Jag vill inte ha tillbaka de.
Jag kan ju inte blåneka. Det bli väl bara ännu värre då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in