2021-01-14, 20:10
Medlem
Citat:
En man blev på torsdagskvällen rånad och knivskuren i Västra Nordstaden, i Göteborg.

Han blev av med kläder, pengar och mobil, men ådrog sig inga livshotande skador.

Gärningsmännen lämnade brottsplatsen med buss – när bussen sedan kontrollerades av polis greps två misstänkta personer.
https://www.expressen.se/gt/man-kniv...va-man-gripna/

Utmärkt att polisen plockade de två!
Citera
2021-01-14, 20:21
Medlem
ronken82s avatar
Det enda positiva med gripandet av dom två avskummen, är att dom registreras och bokförs inför framtiden, dessvärre så är dom väl ute i det fria och möjligtvis inbokade på snyftbesök hos det lokala socialkontoret fortare än den rånade killens bröstvårtor hinner styvna utav kylan mot hans knivskurna och bara hud. Förvånar mig inte om dom möts på samma spårvagn hem mot orten..

Skitland.
Citera
2021-01-14, 20:38
Medlem
Det är sådana här idioter som gör att jag inte längre besöker Göteborgs innerstad, sjukt trött på allt gänghäng av kriminella invandrare och att behöva vara på sin vakt hela tiden.

Tack politiker för att ni har förstört det som en gång var Sveriges trevligaste stad.
Citera
2021-01-14, 21:36
Medlem
ronken82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindome
Det är sådana här idioter som gör att jag inte längre besöker Göteborgs innerstad, sjukt trött på allt gänghäng av kriminella invandrare och att behöva vara på sin vakt hela tiden.

Tack politiker för att ni har förstört det som en gång var Sveriges trevligaste stad.

Mina tankar oxå..

Så sjukt deprimerande att se min en gång vackra stad, förvandlas till "Detroit v 2.0" på mindre än 15 år...

Tack Sossesvin, Horungevänstern och Miljöfascisterna för detta!

Hoppas ni är nöjda när ni dagligen ser skiten ni har åtstadkommit.
Citera
2021-01-15, 00:05
Medlem
En person kan inte ens gå hem från jobbet kl 18-19-tiden i centrala Göteborg utan att bli rånad på både mobil och kläder.

Sinnessjukt förfall av staden. Massinvandring är väl underbart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in