Citat:
Ursprungligen postat av
Bartman777
Bra jobbat!
Förutsett att jag inte somnar så kommer jag se Caps match inatt och förhoppningsvis skriva några rader här under/efter matchen!
Citat:
Ursprungligen postat av
Kedox
Vad kikar ni på inatt?
Hade velat se Vancouver, Sharks & Anaheims matcher men det blir för sent.
Så väljer Washington-Buffalo vid midnatt av nyfikenhet hur båda lag står sig.
Hoppas på rapport från dej o Bartman om han inte somnar.
Har sagt upp mitt Viasat men abstinensen börjar komma smygande. Måste nog fixa ett annat sätt att se matcherna så småningom.