Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-14, 15:32
  #1
Medlem
Hej. håller på att göra om mitt innertak i v70in till svart. Undrar om någon annan har gjort detta och har några bilder som jag kan använda till inspiration.
Tänkte om jag skulle göra precis allt svart eller om man ska behålla handtagen i taket Bech och även solskydden och b stolparna

Jag ska då ha A stolparna svart samt lisen för takluckan och överdraget till taklucka. Det har jag iaf bestämt mig för.

Alla Tips och tricks är välkomna i kommentarerna. Skicka gärna bilder på era svart innertak också förstås. Uppskattas väldigt mycket
Citera
2021-01-14, 22:30
  #2
Medlem
dannekerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strullegubben
Hej. håller på att göra om mitt innertak i v70in till svart. Undrar om någon annan har gjort detta och har några bilder som jag kan använda till inspiration.
Tänkte om jag skulle göra precis allt svart eller om man ska behålla handtagen i taket Bech och även solskydden och b stolparna

Jag ska då ha A stolparna svart samt lisen för takluckan och överdraget till taklucka. Det har jag iaf bestämt mig för.

Alla Tips och tricks är välkomna i kommentarerna. Skicka gärna bilder på era svart innertak också förstås. Uppskattas väldigt mycket
Jag plockade ut innertaket helt och målade med svart vattenbas (skulle ändå skruva ur takrailsen). Blev skitbra faktiskt. Ser jävligt B ut om du inte målar eller byter ut allt som är beige till svart.
Har inga bilder tyvärr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback