Citat:
Ursprungligen postat av
enhalvboj
'Blotta sin strupe om en kvinna behöver plats'

vilket offerkomplex du måste ha! Du ska inte ta i lite mer? Det var kanske inte tillräckligt dramatiskt?!?
Sluta läsa vad du nu läser och kom ut i den riktiga världen så ska du se att du inte behöver lägga dig på rygg och blotta strupen som en undergiven hund för att kunna föra ett samtal. Behandla folk som folk. Det är inte svårare än så.
F.ö. läs på om toxisk maskulinitet. Det är inte så dramatiskt som du tror. Jävligt dåligt ord dock, eftersom många, liksom du, bajjar på sig av upprördhet när de hör ordet. Liksom med 'feminism'. Ni hör 'femi' och sen svartnar det.
Så du körde "buhuu"-argumentet mot mig när du saknade en vettig comeback?
Jag kan öppna den här maskburken åt dig, om du inte tror mig.
Du kan väl titta efter vart maskulina konservativa män befinner sig i den offentliga debatten eller i media just nu.
Du får ta hur mycket tid du vill på dig.
När du är klar, kan jag ge dig exempel på män som fått lämna över sin position till kvinnor efter stenhårt offentligt tryck från alla håll samtidigt.
Har du hört talas om Pär Ström? Paolo Roberto? Martin Timell? Oldsberg, Kronér, Heimersson, Fredriksson, Hertzman, Moraeus, Harryson, Stubø, Engdahl och många många fler.
Läs på om deras verkliga historier och vilka som tvingat ner dem på knä.
Till och med Trump kan räknas in här. Han vek sig inte och kommer därför aldrig sluta jagas och försöka bringas på fall.
Det är en ensidig häxjakt och den slutar aldrig.