2021-01-15, 10:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Martikainen
Ja, sis är en felstavning.

Ja Ni vänsterextrema feminister är ju gravt efterblivna.

Inte konstigt att ni blir extremister som hatar alla normalt begåvade.

Kan inte ens stava det centrala i sin egen postning hahaha.

Kanske den mest skrämmande och korkade tråden på FB 2021!
Citera
2021-01-15, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Menar du att anledningen till att de går på antidepressiva är för att de nu kan jobba på bensinmack? När benzodiazepinerna kom så blev de kända som pillret man gav till uttråkade och olyckliga hemmafruar.

https://youtu.be/x-zxBNz3XbM

Du tror inte det kan finnas andra faktorer?

Vi lever i en mänsklig rått-utopi.

Överlevnad i sig är inte längre ett problem och det finns inget meningsfullt att göra. Vi har fler arbetare än jobb. Att sparka alla kvinnor idag och införa lagstadga livslångt äktenskap skulle leda till att båda män och kvinnor finner mening i sina. Män jobbar för nåt annat än att betala interneträkningen för att kolla på porr och kvinnor kan ägna sig åt den mening deras liv har, att föda barn och sköta om familjen.

Vi har bytt ut uttråkade hemmafruar mot sönderstressade feminister som inte kan åka tunnelbana utan att känna sig våldtagna av hur män sitter.
Citera
2021-01-15, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
En bra tråd som visar hur sjuka vänsterextrema är.

Utrota vänstern och feminismen är den absolut enda utvägen nu till ett fungerande samhälle.

Tack för att ni gör det så tydligt!

På vilket sätt visar tråden detta? Det är TS fantasifoster. Hade du tänkt det samma om könen i berättelsen var utbytta mot varandra?

"Vid rasten eller lunchen går gänget ut och äter. Antifeministen som ska träna med en kvinna )vit sis och därmed utan värde) sitter och visar med ansiktsuttryck och kroppsspråk att han är beredd. Han är beredd med ett anförande, väl formulerat, han har i sin ögonvrå noggran koll på kvinnan som ska tystas. När människor börjar prata väntar de på talutrymme, när talutrymmet kommerförändras kroppsspråk och andning hos den som ska tala, det ser antifeministen och med hög och stark röst brister ut det han tränat in. Kvinnan som tror sig vara en i gänget, tystnar, vill antagligen inte på ett plumt sätt prata i mun på en annan i gänget. Resultatet som ska gro in i kvinnan är att hon är lite värd, ingen som ska ha utrymme, inte få göra sig hörd, kvinnan ska trängas bort helt enkelt. Det blir en nål (av flera såklart) som ska sänka hennes prestation och möjligheter på företaget och i branschen."
Citera
2021-01-15, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roofofglass
Vi lever i en mänsklig rått-utopi.

Överlevnad i sig är inte längre ett problem och det finns inget meningsfullt att göra. Vi har fler arbetare än jobb. Att sparka alla kvinnor idag och införa lagstadga livslångt äktenskap skulle leda till att båda män och kvinnor finner mening i sina. Män jobbar för nåt annat än att betala interneträkningen för att kolla på porr och kvinnor kan ägna sig åt den mening deras liv har, att föda barn och sköta om familjen.

Vi har bytt ut uttråkade hemmafruar mot sönderstressade feminister som inte kan åka tunnelbana utan att känna sig våldtagna av hur män sitter.

Ugh. Tycker att det är ett förfärligt förslag att staten ska gå in och tvinga folk till att gifta sig och hålla ihop livet ut. Hade jag fortfarande varit tillsammans med nån av mina ex hade vi båda två varit olyckliga idag. Fy fan... jag tycker nog snarare att människan, under sin korta levnadstid, ska vara fri att göra som den vill istället för att tvingas pissa bort x antal år tillsammans med någon som man inte vill vara ihop med.
Senast redigerad av enhalvboj 2021-01-15 kl. 10:51.
Citera
2021-01-15, 11:32
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
'Blotta sin strupe om en kvinna behöver plats' vilket offerkomplex du måste ha! Du ska inte ta i lite mer? Det var kanske inte tillräckligt dramatiskt?!?

Sluta läsa vad du nu läser och kom ut i den riktiga världen så ska du se att du inte behöver lägga dig på rygg och blotta strupen som en undergiven hund för att kunna föra ett samtal. Behandla folk som folk. Det är inte svårare än så.

F.ö. läs på om toxisk maskulinitet. Det är inte så dramatiskt som du tror. Jävligt dåligt ord dock, eftersom många, liksom du, bajjar på sig av upprördhet när de hör ordet. Liksom med 'feminism'. Ni hör 'femi' och sen svartnar det.
Så du körde "buhuu"-argumentet mot mig när du saknade en vettig comeback?

Jag kan öppna den här maskburken åt dig, om du inte tror mig.
Du kan väl titta efter vart maskulina konservativa män befinner sig i den offentliga debatten eller i media just nu.

Du får ta hur mycket tid du vill på dig.

När du är klar, kan jag ge dig exempel på män som fått lämna över sin position till kvinnor efter stenhårt offentligt tryck från alla håll samtidigt.

Har du hört talas om Pär Ström? Paolo Roberto? Martin Timell? Oldsberg, Kronér, Heimersson, Fredriksson, Hertzman, Moraeus, Harryson, Stubø, Engdahl och många många fler.
Läs på om deras verkliga historier och vilka som tvingat ner dem på knä.

Till och med Trump kan räknas in här. Han vek sig inte och kommer därför aldrig sluta jagas och försöka bringas på fall.

Det är en ensidig häxjakt och den slutar aldrig.
Citera
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Vid rasten eller lunchen går gänget ut och äter. Feministen som ska träna med en man )vit sis och därmed utan värde) sitter och visar med ansiktsuttryck och kroppsspråk att hon är beredd. Hon är beredd med ett anförande, väl formulerat, hon har i sin ögonvrå noggran koll på mannen som ska tystas. När människor börjar prata väntar de på talutrymme, när talutrymmet kommerförändras kroppsspråk och andning hos den som ska tala, det ser feministen och med hög och stark röst brister ut det hon tränat in. Mannen som tror sig vara en i gänget, tystnar, vill antagligen inte på ett plumt sätt prata i mun på en annan i gänget. Resultatet som ska gro in i mannen är att han är lite värd, ingen som ska ha utrymme, inte få göra sig hörd, mannen ska trängas bort helt enkelt. Det blir en nål (av flera såklart) som ska sänka hans prestation och möjligheter på företaget och i branschen.
Nu vill jag ha fram fler förslag och metoder på hur vita sis-män ska trängas undan!!!

Alltså, mycket riktigt finns det många tillvägagångssätt.

Jag som vit svensk cis-kvinna älskar ju att knulla negeraraber, genom åren har jag samlat på mig ett helt gäng negeraraber bakom mig. De är alla nästan två meter - både på längden och bredden, de har styrketränat alla åren i fängelset.

Nåväl vi brukar iallafall gå ut på stan, gärna på helgerna när de vita idiot cismännen är fulla och lätta offer. Vi brukar först råna dem och sen misshandla dem. Vi älskar att se dem krypa runt på marken och be om nåd. Inget är så effektivt som gammalt hederligt våld.

Sen ringer vi till närmsta veterinär och frågar om de kan vårda de vita idiot cismännen, vem är bättre på att sy ihop djur än veterinärer. Sen samma sak nästa helg o nästa o nästa. Bästa är när man kan misshandla en nyligen ihopsydd vit cisman. Detta nöjet är kul tycker jag.

Man kan också bara stirra på dem. Finns inget som vita svenska cismän avskyr mer. De blir osäkra och vill helst av allt bara smyga undan. Viktigt är att man utstrålar hat och vansinne i blicken. Inte så svårt med tanke på att man stirrar ut ett sjukt djur.

Jag och mitt gäng negeraraber brukar också gå på stan och marknadsföra vår politik till varenda kvinna vi stöter på. Att de ska rösta på mer import av negeraraber. Eftersom vita svenska ciskvinnor älskar att knulla negeraraber, det vet ju alla vid detta laget. Fler mulattbarn yeah. Finns inget som knäcker den vita cismannen mer än mulattbarn.

Jag kommer säkert på fler sätt under dagen. Detta är ju ett superviktigt ämne som jag som vit svensk ciskvinna har ägnat flera år att grubbla på. Äntligen kan jag ventilera allt med likasinnade.
Senast redigerad av Jenny9 2021-01-15 kl. 11:41.
Citera
Medlem
Citat:
Vid rasten eller lunchen går gänget ut och äter. Feministen som ska träna med en man )vit sis och därmed utan värde) sitter och visar med ansiktsuttryck och kroppsspråk att hon är beredd. Hon är beredd med ett anförande, väl formulerat, hon har i sin ögonvrå noggran koll på mannen som ska tystas. När människor börjar prata väntar de på talutrymme, när talutrymmet kommerförändras kroppsspråk och andning hos den som ska tala, det ser feministen och med hög och stark röst brister ut det hon tränat in. Mannen som tror sig vara en i gänget, tystnar, vill antagligen inte på ett plumt sätt prata i mun på en annan i gänget. Resultatet som ska gro in i mannen är att han är lite värd, ingen som ska ha utrymme, inte få göra sig hörd, mannen ska trängas bort helt enkelt. Det blir en nål (av flera såklart) som ska sänka hans prestation och möjligheter på företaget och i branschen.
Nu vill jag ha fram fler förslag och metoder på hur vita sis-män ska trängas undan!!!

Låter som önsketänkande. Bara soya pojkar skulle bete sig på det sättet.
Citera
2021-01-15, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker

Du kan väl titta efter vart maskulina konservativa män befinner sig i den offentliga debatten eller i media just nu.

När du är klar, kan jag ge dig exempel på män som fått lämna över sin position till kvinnor efter stenhårt offentligt tryck från alla håll samtidigt.

Har du hört talas om Pär Ström? Paolo Roberto? Martin Timell? Oldsberg, Kronér, Heimersson, Fredriksson, Hertzman, Moraeus, Harryson, Stubø, Engdahl och många många fler.

Till och med Trump kan räknas in här. Han vek sig inte och kommer därför aldrig sluta jagas och försöka bringas på fall.

Nä, jag körde argumentet att du är en gnällig offerkofta, vilket du är. Man behöver inte "blotta strupen" för att kunna samtala med folk. Det är ren lipighet. En form av lipighet som syns på detta delforumet hela tiden. Lever man utanför Internet så märker man att det går utmärkt att hålla vanliga diskussioner med folk, oavsett kön.
Citera
2021-01-15, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Alltså, mycket riktigt finns det många tillvägagångssätt.

Jag som vit svensk cis-kvinna älskar ju att knulla negeraraber, genom åren har jag samlat på mig ett helt gäng negeraraber bakom mig. De är alla nästan två meter - både på längden och bredden, de har styrketränat alla åren i fängelset.

Nåväl vi brukar iallafall gå ut på stan, gärna på helgerna när de vita idiot cismännen är fulla och lätta offer. Vi brukar först råna dem och sen misshandla dem. Vi älskar att se dem krypa runt på marken och be om nåd. Inget är så effektivt som gammalt hederligt våld.

Sen ringer vi till närmsta veterinär och frågar om de kan vårda de vita idiot cismännen, vem är bättre på att sy ihop djur än veterinärer. Sen samma sak nästa helg o nästa o nästa. Bästa är när man kan misshandla en nyligen ihopsydd vit cisman. Detta nöjet är kul tycker jag.

Man kan också bara stirra på dem. Finns inget som vita svenska cismän avskyr mer. De blir osäkra och vill helst av allt bara smyga undan. Viktigt är att man utstrålar hat och vansinne i blicken. Inte så svårt med tanke på att man stirrar ut ett sjukt djur.

Jag och mitt gäng negeraraber brukar också gå på stan och marknadsföra vår politik till varenda kvinna vi stöter på. Att de ska rösta på mer import av negeraraber. Eftersom vita svenska ciskvinnor älskar att knulla negeraraber, det vet ju alla vid detta laget. Fler mulattbarn yeah. Finns inget som knäcker den vita cismannen mer än mulattbarn.

Jag kommer säkert på fler sätt under dagen. Detta är ju ett superviktigt ämne som jag som vit svensk ciskvinna har ägnat flera år på att grubbla på. Äntligen kan jag ventilera allt med likasinnade.

Modigt att du kryper till korset. Sanningen ska fram!!
Citera
2021-01-15, 11:45
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker

Vadå häxjakt? Nu får väl du skärpa dig. Om misogyna män och gubbslem som du räknar upp sprider kvinnoförnedrande åsikter får ju dom svar på tal liksom. Inget konstigt.
Citera
2021-01-15, 11:53
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Modigt att du kryper till korset. Sanningen ska fram!!

Tack tack.

Nu när vi är på g med att lägga alla korten på bordet så ja då måste jag ju erkänna att allt handlar om avundsjuka. Allt. När jag tittar på min lönnfete vite medelålders svenska cisman granne Bengt så börjar jag gnissla tänder direkt. Tänk att denna ståtliga päronformade cisman tillhör rasen som uppfunnit allt, driver allt, producerar allt, beslutar allt, kort och gott är allt i samhället, ÄR samhället.

Jösses jag får bara sån lust att drämma till honom, jag mår ju dåligt, "jag" som kvinna som a l d r i g bidragit med något. Jag får nog ringa gänget, detta går ju inte. Bengt ska bort.
Citera
2021-01-15, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Tack tack.

Nu när vi är på g med att lägga alla korten på bordet så ja då måste jag ju erkänna att allt handlar om avundsjuka. Allt. När jag tittar på min lönnfete vite medelålders svenska cisman granne Bengt så börjar jag gnissla tänder direkt. Tänk att denna ståtliga päronformade cisman tillhör rasen som uppfunnit allt, driver allt, producerar allt, beslutar allt, kort och gott är allt i samhället, ÄR samhället.

Jösses jag får bara sån lust att drämma till honom, jag mår ju dåligt, "jag" som kvinna som a l d r i g bidragit med något. Jag får nog ringa gänget, detta går ju inte. Bengt ska bort.

Nu tycker jag du är lite väl känslostyrd. Det är väl ändå JAG som är offret? JAG har uppfunnit allt och gjort allt jobb genom ALLA tider. Vad fick jag för det? Staten har inte gett mig en enda fru att göra som jag vill med. 3 miljoner extra i skatt och inte en enda köttrunk har jag fått tillbaka. Skitsamhälle! Hoppas det blir inbördeskrig, då ska du allt få lära dig en läxa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in