2021-01-13, 08:16
Medlem
Dille24s avatar
Jag håller med om att bara två tjejer som smeker och slickar varandra inte ger speciellt mycket.. Det skulle vara om de använder spännande dildos - något stort och långt ska ju in i hålen!
Citera
2021-01-13, 09:03
Medlem
K-Glitchens avatar
Jag tycker fortfarande att 80 och 90-tals porren är överlägsen dagens.
Det var mer "äkta" och det var oftast ett försök till story med.
Idag är det mest förnedringsporr och negrer från Afrika med 40 cm kukar som tillsammans dunkar på en stackars liten kvinna på 1,60 eller så.. Upphetsande? Nä, inte mycket.

Tacka vet jag gamla porrskådisar som te x Alisha Klass och seymore butts.
Ska jag rulla skinn så är det helt överlägset..
Citera
2021-01-13, 09:04
Medlem
Hakkorss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxPower89
Varför? Howard Stern tycker det är bland det hetaste som finns. Jag fattar inte..
Förmodligen för att dom går igång på den.
Citera
2021-01-13, 09:07
Medlem
Inget konstigt alls. Aldrig tänt speciellt på några kvinnor som famlar runt med varandra.

De enda som faktiskt ääälskar bara två tjejer som leker med varandra, som jag träffat genom livet, har varit undergivna vänstermän.

Och där ligger nog sanningen. Du måste ha anlag för att bli cuckad.
Citera
2021-01-13, 09:27
Medlem
Citat:
Ja, jag tror inte kvinnor är hetero.. Det är bara ett tillvägagångsätt att säkra sin avkomma eller ha någon trygghet/bekräftelse
Jag läste om nån studie som kom fram till att alla kvinnor är bisexuella och män ar antingen hetero eller homo. Det finns alltså inte homokvinnor, hetereokvinnor eller bi-män.
Citera
2021-01-13, 09:44
Bannlyst
Citat:
Jag tänder fortfarande på brudarna men själva lesboakten gör väldigt lite för mig.

Kollar heteromän på lesbisk porr?

Är inget jag själv kollar på så kan väl bara instämma till trådstarten, men sen om detta är normalt är jag osäker på och du borde skita i det fullständigt då det inte är något konstigt.
När jag sa att jag tyckte de inte är så värst hetro att kolla på shemale-porr så var de många sura kommentarer, så tydligen var det ganska vanligt.

Är det värt att passa in i en norm bland porrskadade?

Citat:
Ursprungligen postat av frankil35
Jag läste om nån studie som kom fram till att alla kvinnor är bisexuella och män ar antingen hetero eller homo. Det finns alltså inte homokvinnor, hetereokvinnor eller bi-män.

Den studien är skit då jag anser det inte är så värst hetero att runka till shemales, som tydligen är rätt vanligt. Kan man vara mer bisexuell än att tända på en hybrid mellan kvinna och man?
Senast redigerad av twigdoll 2021-01-13 kl. 09:46.
Citera
2021-01-13, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
När jag sa att jag tyckte de inte är så värst hetro att kolla på shemale-porr så var de många sura kommentarer, så tydligen var det ganska vanligt.

märkligt...
Citera
2021-01-13, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Jag tycker fortfarande att 80 och 90-tals porren är överlägsen dagens.
Det var mer "äkta" och det var oftast ett försök till story med.
Idag är det mest förnedringsporr och negrer från Afrika med 40 cm kukar som tillsammans dunkar på en stackars liten kvinna på 1,60 eller så.. Upphetsande? Nä, inte mycket.

Tacka vet jag gamla porrskådisar som te x Alisha Klass och seymore butts.
Ska jag rulla skinn så är det helt överlägset..

Nja..Dåliga kameravinklor, Orakade muttor. Osv. Fast det kanske stämmer bättre in på 70-talet.
Citera
2021-01-13, 10:15
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Nja..Dåliga kameravinklor, Orakade muttor. Osv. Fast det kanske stämmer bättre in på 70-talet.

sök på alisha klass på nån site som streamar porr så får du se.

är väl minst 25 år gammalt men riktigt bra om man nu kan kalla porr för bra?
Det producerades och brudarna var kåta på riktigt, eller så spelade dom jävligt bra.
jämför det med dagens porr.
Citera
2021-01-13, 10:19
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Tycker filmerna med lesbisk sex är bättre, naturligare i agerandet.
Så fort en karl är med blir det överdrivet och mest poserande och konstiga grimaser ....
Citera
2021-01-13, 10:25
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av incognitoxd
Nej, däremot är det kvinnors favorit genre.

Jag som kvinna vill inte se lesbiska scener i film. Jag gillar däremot att se två män hålla på med varandra.
Anser det rätt naturligt att lockas av det andra könet då man är hetero.
En del del män gillar att se bisexuella eller lesbiska tjejer, men är knappast en förutsättning för att vara hetero?
Citera
2021-01-13, 11:54
Medlem
Nedomanskys avatar
Går inte heller igång på lesbisk porr.. bögporr funkar inte heller för mig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in