2021-01-13, 07:07
Citat:
Ursprungligen postat av Lungcancer
Låter otroligt bögigt.
Det kanske kan verka eller låta så om man inte förstår. Men det är ju inte kuken i sig man tänder på utan kvinnans eller kvinnornas relation till denne. Lesbisk porr ger mig knappt något.
Citera
2021-01-13, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxPower89
Hell yes!
Där ser man. För mig krävs det nog en helkroppsbild eller att jag vet vem fittan sitter på.
Citera
2021-01-13, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av incognitoxd
Där ser man. För mig krävs det nog en helkroppsbild eller att jag vet vem fittan sitter på.

Däremot beror det på om fittan är estetisk givetvis. Fula fittor är avtändande
Citera
2021-01-13, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Det produceras extremt lite sådant på grund av att det säljer dåligt.
.

Intressant. Hur vet du det?
Citera
2021-01-13, 07:13
Citat:
Ursprungligen postat av RedRight
Usch! Vill INTE se män i porr. 🤮
Jag kan förvisso hålla med om att man inte vill se eller höra mannen. Då börjar det bli äckligt. Men som sagt 1 st. kuk är ett måste, åtminstone för mig. Sen måste den vara stor, hård och spruta mycket. Stort och välpumpat ollon är också ett krav.

Svårt att hitta bra porrfilm numera. Dåliga regissörer och inte bra kameramän (dessa måste dessutom vara kvinnor).
Citera
2021-01-13, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbirSaid
Jag kan förvisso hålla med om att man inte vill se eller höra mannen. Då börjar det bli äckligt. Men som sagt 1 st. kuk är ett måste, åtminstone för mig. Sen måste den vara stor, hård och spruta mycket. Stort och välpumpat ollon är också ett krav.

Svårt att hitta bra porrfilm numera. Dåliga regissörer och inte bra kameramän (dessa måste dessutom vara kvinnor).

70-talet fokuserade mer på mannen vilket var så förbannat äckligt. Jag vill inte se deras orgasmuttryck
Citera
2021-01-13, 07:17
Citat:
Ursprungligen postat av MaxPower89
Däremot beror det på om fittan är estetisk givetvis. Fula fittor är avtändande
Måste svara dig också. Självklart är fittan extremt viktig.

Kvinnor får inte ta psykologisk plats i rummet genom t.ex. vilda skrik och sånt. Hon ska bara vara en mycket medveten och duktig observatör. Delaktig till och från.
Senast redigerad av AbirSaid 2021-01-13 kl. 07:33.
Citera
2021-01-13, 07:19
Medlem
X-fronts avatar
Tänder man som man på att se en kuk så är man smygbög. 2 kvinnor är självklart något som varje heterosexuell man tänder på.

TS är säkert en sådan som söker på BBC och slickar anus på damerna och drömmer om att få prostatan demolerad. Bögjävlar.
Citera
2021-01-13, 07:21
Medlem
Inget konstigt alls.. Man och kvinna må vara det mest naturliga.. Inom det unfermedvetna även där
Citera
2021-01-13, 07:31
Medlem
psykosnyckels avatar
Jävla geni tråd. Det beror på hur bra klippet är, inte är alla hetero klipp bra eller? mod ta bort.
Citera
2021-01-13, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykosnyckel
Jävla geni tråd. Det beror på hur bra klippet är, inte är alla hetero klipp bra eller? mod ta bort.

Nej jag syftar på alla klipp.
Citera
2021-01-13, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-front
Tänder man som man på att se en kuk så är man smygbög. 2 kvinnor är självklart något som varje heterosexuell man tänder på.

TS är säkert en sådan som söker på BBC och slickar anus på damerna och drömmer om att få prostatan demolerad. Bögjävlar.

Jag är så cuck att jag gillar detta inlägg. HÖ HÖ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in