• 4
  • 5
2025-01-13, 12:50
Medlem
Kan REK detta spel, sjukt grym grafik och en nice story. Fastnade direkt när spelet släpptes på gamepass. Tror det är första spelet denna studio släppt, man märker att dom gått allin dvs med grafik och allt. Bästa spelet helt klar i år.
Citera
2025-01-13, 13:55
Medlem
hortaxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
Kan REK detta spel, sjukt grym grafik och en nice story. Fastnade direkt när spelet släpptes på gamepass. Tror det är första spelet denna studio släppt, man märker att dom gått allin dvs med grafik och allt. Bästa spelet helt klar i år.

Nej dom har tidigare utvecklat Wolfenstein spelen. Svensk studio för övrigt.

Men jag håller med om spelet. Riktigt bra spel. Det är precis som man är i en Indiana Jones film. Röstskådespeleriet är toppklass. Troy Baker låter precis som Harrison Ford.
Citera
2025-01-13, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hortaxi
Nej dom har tidigare utvecklat Wolfenstein spelen. Svensk studio för övrigt.

Men jag håller med om spelet. Riktigt bra spel. Det är precis som man är i en Indiana Jones film. Röstskådespeleriet är toppklass. Troy Baker låter precis som Harrison Ford.
Kul att en svensk studio producerat fram detta. det visste jag ej, trodde själv först att det var harrison ford, jäkligt lik röst. Hoppas det blir en uppföljning på detta.
Citera
2025-03-24, 17:06
Medlem
diseuses avatar
Torsdagen den 17 april släpps spelet till PS5:

https://youtu.be/0VdnmreE1X0
Citera
2025-03-24, 17:14
Medlem
Finns det på xboxone??
Citera
2025-03-25, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Finns det på xboxone??

Nej men du kan streama genom molnet om du har gamepass
Citera
2025-04-26, 16:47
Medlem
Otroligt bra spel sjukt bra grafik (ps5) och hittar egentligen ingenting jag stör mig på och då har man 40 år inom spelindustrin inte ofta man är runt 9-10 av 10 möjliga men detta spelet håller den nivån och det sker väl max var 5e år man känner så för ett spel.
Citera
2025-04-28, 19:35
Medlem
Nån som har en kvalificerad gissning när spelet får bra rea? Vet det är populärt..
Citera
2025-08-14, 02:10
Moderator
Arne.Ankas avatar
Känns enna rätt tråkigt, händer inte mycket man går mest bara runt och världen känns rätt korkat och död, zip-lina rätt in bland ett gäng soldater ingen reagera liksom, varit nere i underjorden coh på väg att prata med en gina...fortsätter spelet lika segt o tråkigt eller kommer det igång?
Citera
2025-08-14, 02:48
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Finns det på xboxone??

Citat:
Ursprungligen postat av 3055
Nej men du kan streama genom molnet om du har gamepass

Går till och med att spela med pc på det sättet.
Citera
2025-08-14, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Känns enna rätt tråkigt, händer inte mycket man går mest bara runt och världen känns rätt korkat och död, zip-lina rätt in bland ett gäng soldater ingen reagera liksom, varit nere i underjorden coh på väg att prata med en gina...fortsätter spelet lika segt o tråkigt eller kommer det igång?
Spelet utspelar sig i flera olika länder.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in