2021-01-12, 13:57
Medlem
ekonomisnigelns avatar
Har blivit utsatt för ett brott där gärningsmännen tryckte in något i mig som avger radiosignaler eller liknande. Svårt att upptäcka på röntgen. Är i behov av någon som indentifiera dessa signaler eller iaf bevisa att de finns. Fick tipset signalspanare så därför är jag här och frågar om någon kan hjälpa mig med detta?
Citera
2021-01-12, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekonomisnigeln
Har blivit utsatt för ett brott där gärningsmännen tryckte in något i mig som avger radiosignaler eller liknande. Svårt att upptäcka på röntgen. Är i behov av någon som indentifiera dessa signaler eller iaf bevisa att de finns. Fick tipset signalspanare så därför är jag här och frågar om någon kan hjälpa mig med detta?
Valfri psykolog kan nog hjälpa dig. Eller så beställer du lite prylar från denna sidan och ser om det blir något utslag.

https://www.euspyshop.com/category/bug-detectors
Citera
2021-01-12, 14:09
Medlem
Eller så köper du en sån här och börjar scanna av alla frekvenser:

https://butik.limmared.nu/sv/handapparat/3636-aor-ar-dv10-digtal-mottagare-100khz-1300mhz.html

Går säkert att köpa på avbetalning. Manual finns. Forum där folk kan hjälpa dig använda den, finns och instruktionsvideos på youtube finns.
Citera
2021-01-12, 16:41
Medlem
Citat:
Men snälla driver du med oss?
Aldrig hört talas om kolloidalt silver?
Citera
2021-01-12, 17:57
Medlem
Batteriet tar snart slut och du bajsar ut sändaren. - Undersök ditt bajs noga. Filtrera i durkslag eller kaffefilter eller genom en t-shirt.
Citera
2021-01-12, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Batteriet tar snart slut och du bajsar ut sändaren. - Undersök ditt bajs noga. Filtrera i durkslag eller kaffefilter eller genom en t-shirt.

+1

Det är viktigt att lämna det uttjänta batteriet på återvinningscentralen!
Citera
2021-01-12, 23:16
Medlem
Citat:
Du har nog missuppfattat vad en signalspanare är. Vidare lider du utav vanföreställningar
Citera
2021-01-13, 17:27
Medlem
ekonomisnigelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G26
Du har nog missuppfattat vad en signalspanare är. Vidare lider du utav vanföreställningar

Vad kallas de människor som håller på med sånt isåfall?
Citera
2021-01-13, 18:57
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
En signalspanare är någon som sysslar med signalspaning. Det jobbar en del sådana hos tex. FRA, men jag är tveksam till huruvida dom kan eller vill hjälpa dig.
Med tanke på vilka trådar du skapat tidigare så tror jag inte du behöver någon signalspanare utan att du i första hand behöver lägga av med amfetaminet och söka hjälp inom psykvården.

För ett halvår sedan skrev du att du är klassad som galen av sjukvården. Dåliga nyheter: Det beror på att du är galen.
Citera
2021-01-13, 23:56
Medlem
Enklast bör vara att åka ut till FRA på Lovön och begära att få träffa signalspanare för att få bukt med radiosändaren som någon gärningsman har planterat i dig. Stå på dig och ta inte ett nej så ska du se att de ordnar med transport till radiodeaktiverare. Bruka inte våld mot skyddsvakterna, eller försök träng dig in så ska det gå bra!
Citera
2021-01-13, 23:57
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Vad kallas de människor som håller på med sånt isåfall?
Psyksjuka?
Citera
2021-01-14, 13:54
Medlem
Citat:

Sagt det till dig i en tråd innan.
Ta hjälp av närmsta psyk! Ät din medicin.

https://www.youtube.com/watch?v=GU8VmJsX6-s&t=1047s
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in