2021-01-15, 03:03
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekonomisnigeln
Har blivit utsatt för ett brott där gärningsmännen tryckte in något i mig som avger radiosignaler eller liknande. Svårt att upptäcka på röntgen. Är i behov av någon som indentifiera dessa signaler eller iaf bevisa att de finns. Fick tipset signalspanare så därför är jag här och frågar om någon kan hjälpa mig med detta?

Radiosignaler eller liknande? Inget som avger radiosignaler är svårt att upptäcka med röntgen! Baserat på vad andra har svarat är det nog sjukvården du har behov av..
Citera
2021-01-15, 13:10
Medlem
ekonomisnigelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Radiosignaler eller liknande? Inget som avger radiosignaler är svårt att upptäcka med röntgen! Baserat på vad andra har svarat är det nog sjukvården du har behov av..

Ingen aning faktiskt. Jag kan inte sånt. Svårt att få röntgen baserat på det man säger dock. Därför behöver jag en signalspanare eller liknande. Har inte pengarna till att köpa utrustning för 14000:-.
Citera
2021-01-15, 13:23
Medlem
--Blackbird--s avatar
Citat:
Har blivit utsatt för ett brott där gärningsmännen tryckte in något i mig som avger radiosignaler eller liknande. Svårt att upptäcka på röntgen. Är i behov av någon som indentifiera dessa signaler eller iaf bevisa att de finns. Fick tipset signalspanare så därför är jag här och frågar om någon kan hjälpa mig med detta?
Varför förstår du inte att du är sjuk i huvudet? Trots att alla är rörande överens om att du är sjuk i huvudet. Vad för bevis krävs för att du ska förstå det?
Finns det inget som kan övertyga dig om att du är psyksjuk?
Senast redigerad av --Blackbird-- 2021-01-15 kl. 13:27.
Citera
2021-01-15, 13:28
Medlem
ekonomisnigelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --Blackbird--
Varför förstår du inte att du är sjuk i huvudet? Trots att alla är rörande överens om att du är sjuk i huvudet. Vad för bevis krävs för att du ska förstå det?

Kanske inte är det? Är bara i behov att få hjälp med att tyda signaler som ska komma från min kropp. Annars är det ganska kul att lura folk som är lättlurade och får *problematik* tack vare andra = Easy win.
Citera
2021-01-15, 13:28
Medlem
--Blackbird--s avatar
Citat:
Kanske inte är det? Är bara i behov att få hjälp med att tyda signaler som ska komma från min kropp. Annars är det ganska kul att lura folk som är lättlurade och får *problematik* tack vare andra = Easy win.
Jo det är du.
Citera
2021-01-15, 13:51
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ingen aning faktiskt. Jag kan inte sånt. Svårt att få röntgen baserat på det man säger dock. Därför behöver jag en signalspanare eller liknande. Har inte pengarna till att köpa utrustning för 14000:-.

Det räcker med att köpa en metalldetektor för en tusenlapp eller två. Dvs en sådan som används för att leta efter skatter och liknande. De är tillräckligt känsliga för att känna av en antenn i en inplanterad sändare.

Sen måste du vara medveten om att en sådan sändare bara har kort räckvidd på max 10 meter. Det behövs alltså en mottagare i din direkta närhet för att över huvud taget kunna fånga upp signalerna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in