• 1
  • 2
2021-01-12, 14:11
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Vad tror ni om det? Vore det lagligt att lista coronagrisar på nätet? Har ni några andra idéer?

Jo och det är att man skriver ut dårmedicin till alla knepiga lirare som verkar föröka sig genom delning här sista tiden.
Citera
2021-01-12, 19:28
Medlem
jackdaniels1098s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broccolipost
Vet inte exakt vad dom säger än så länge, men jag ser ingen anledning att allt som händer i andra länder kommer hit med snart. Man gör detta för att stoppa smittan? Så om andra länder med fler åtgärder ännu inte lyckats stoppa den och ökar åtgärderna, så betyder det ju logiskt att vi kommer behöva ännu extremare åtgärder för att komma ifatt med alla andra? Det kommer bli hemskt, och det enda sättet att hindra det som jag ser det är att få polisen att inte vilja genomföra.

Ok, ja mycket som verkar oklart och beslutsfattarna har ju ingen koll själva verkar det som. Såg någon intervju med Hallengren och hon kunde inte ens svara på reporterns fråga om maxantalet i lokaler som räknas fram med 10kvm per person skulle inkludera personalen eller ej fast hon nyss svarat på frågor ang. samma ämne. Man blir så trött, men aldrig förvånad längre. I övrigt håller jag med om det du skriver.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in