2021-01-12, 23:32
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Googla M*lody Nor*lundh

- a model from Sweden

Inte en kärnfrisk person av vad man kan se
Citera
2021-01-13, 01:58
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Googla M*lody Nor*lundh

- a model from Sweden

Jag får upp en podd om att hon är sexberoende.
Citera
2021-01-13, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
självmord gör dem flesta i sitt eget hem eller i skogen inte går man hos sin vän och begår själbmvmord . Tycker det är märkliga mord i uddevalla för två veckor sedan en äldre kvinnan död ingen kniv eller mordvapen hittades nu även med denna flicka ingen kniv eller mordvapen .

Hon var ju i sitt eget hem.
Citera
2021-01-13, 13:41
Medlem
tomyhockeys avatar
jag kollar på mammas facebook hon frågar om någon kan ta hand om dotterns katter. Konstigt inget svart färg på facebook att hon sörjer sin dotter.
Citera
2021-01-13, 17:15
Medlem
ThordOlavssons avatar
Citat:
jag kollar på mammas facebook hon frågar om någon kan ta hand om dotterns katter. Konstigt inget svart färg på facebook att hon sörjer sin dotter.

Det finns många sätt att sörja på. Ibland sörjer man mer när någon lever än när den fått frid.
Citera
2021-01-13, 17:20
Medlem
Citat:
Idiotisk kommentar. Inlägget om katterna är offentligt för att nå ut. De andra inläggen är inte offentliga.
Citera
2021-01-13, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson
Det finns många sätt att sörja på. Ibland sörjer man mer när någon lever än när den fått frid.
Precis.
Eller väljer att sörja privat i all enkelhet...
Citera
2021-01-13, 18:35
Medlem
Citat:

Nä, man måste ju ha "svart färg" (??) på sin Facebook för att vara sörjande.
Det är ju sen gammalt.

🤦‍♀️
Citera
2021-01-14, 23:02
Medlem
Bedrövliga inlägg läser man. Hur kan man ens med att börja skylla modern för det ena å andra?!!
En ung kvinna har gått bort. Varför vet vi inte.
Vad tror ni era dumhuvuden? Att alla är stöpta i samma form? Bara de som räknas? Tragedier alltid beror på dåliga familjer? Alltid kvinnor och mammans fel?
Fy f.n.
Visa respekt och ödmjukhet!
Citera
2021-01-15, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bordsunderlagg
Bedrövliga inlägg läser man. Hur kan man ens med att börja skylla modern för det ena å andra?!!
En ung kvinna har gått bort. Varför vet vi inte.
Vad tror ni era dumhuvuden? Att alla är stöpta i samma form? Bara de som räknas? Tragedier alltid beror på dåliga familjer? Alltid kvinnor och mammans fel?
Fy f.n.
Visa respekt och ödmjukhet!

Visa inlägget där någon hävdat att denna tragedi är mammans FEL. Tills dess kan du ta ett chill pill.
Citera
2021-01-15, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElectricT
Visa inlägget där någon hävdat att denna tragedi är mammans FEL. Tills dess kan du ta ett chill pill.
Du behöver inte ta åt dig.
Ingen idé att visa något åt en analfabet. 😉
Citera
2021-01-19, 00:17
Medlem
desammlass avatar
De va detta jag sa hela tiden https://www.bohuslaningen.se/nyheter...dad-1.40120257 och som ja sa tidigare finns mycket som ja skulle kunna säga men med respekt för faimilj och anhöriga så gör jag inte de så nu kan folk sluta spekulera i att ett brott begåtts
Senast redigerad av desammlas 2021-01-19 kl. 00:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in