Vad jag har sett så ser dessa gäng inte etniskt likadana. Med medlemmar från massor av olika länder. Ett exempel är Bandidos där man har svenskar och andra flyktingmänniskor. Deras filial som gör mycket ljud av sig där jag bor verkar också har en väldigt stor blandning av människor från alla världens hörn. Detta måste bli något problem vid olika tillfällen. Eller har de toleranta kriminella också anammat. mångkulturen.
Jag läste att ledaren för Bandidos var upprörd över att det inte var människor på mötena. Detta kan ju ha att göra med att de är olika etniciteter. Sedan måste man ju undra om inte de svenska personerna i Bandidos blir förbannad på alla dessa invandrare som våldtar och förstör. Men de gör exakt samma sak så det har de nog inte riktigt några problem med.
Även andra nätverk såsom Husby Hyenor, Bredängsnätverket och Backagänget verkar ha en blandning av afrikaner och mellanöstern. Sedan finns det ju också inslag av Balkan. Detta kan jag bevisa genom musikvideor där man kan se de olika strukturerna på ansiktena på de inblandade.
Har de ingen ångest av att döda deras egna ras? Det måste ju finnas en vilja ändå att enas med sin etniska grupp och avsluta alla andra.
Oftast föräldrarna som bryr sig om etnicitet. Barnen bryr sig oftast bara om du är invandrare elr ej. De kan också acceptera visst wt som dessa svenskar är. Om svensken har haft en tuff uppväxt
Kanske är något för kommunen att ta efter. Bandidos mfl verkar ju ha ett vinnande koncept för integrering. Kanske kan Shottaz (eller vad de heter) få till ett avtal med arbetsförmedlingen?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!