• 1
  • 2
2021-01-10, 02:57
Bannlyst
Hej!

Jag har redan skrivit allt detta på engelska, orkar inte skriva det på svenska också.

Bevis #1.

Vitrified ruins have been found Scotland, England, Ireland, France, Turkey, Iran, Germany.
There is about 100 virtified forts found collectively in these places.

Se bild: Länk

Källa

Bevis #2

A heavy layer of radioactive ash in Rajasthan, India, covers a three-square mile area.
Scientists have unearthed an ancient city where evidence shows an atomic blast dating back from;
8,000 to 12,000 years.
There is no apparent cause of a physically violent death.
People were just lying, unburied, in the streets of the city.
These skeletons are among the most radioactive ever found, on par with those at Hiroshima.

Källa på radioaktivitet i staden.

Bevis 3

Huge masses of walls and foundations of the ancient city are fused together, literally vitrified!
And since there is no indication of a volcanic eruption at Mohenjo-Daro or at the other cities,
the intense heat to melt clay vessels can only be explained by an atomic blast or unknown weaponry.

Bevis 4

Creator near Mumbai
This is the world’s only known “impact” crater in basalt.
No trace of any meteoric material has been found at the site.
Indications of great shock (from a pressure exceeding 600,000 atmospheres)
intense, abrupt heat (indicated by basalt glass spherules) can be found on the site.

Bevis 5

Robert Oppenheimer, the Father of the Atomic Bomb
Robert was asked by a student whether the bomb exploded at Alamogordo was the first one.

“Well — yes. In modern times, of course.” – Robert

Bevis 6

Silicia glass or Trinitite have been found in Libya and Egypt.
Trinitite is a well documented product of nuclear detonations.

Mainstream science claims these where produced naturally.
There is no evidence to support this claim.

Bevis 7

Hindu scriptures have depictions and descriptions of ancient mass destruction weapons,
that allegedly was released on various populations.

The Brahmashirsha astra was a weapon that was said to be able to destroy the world, capable of destroying creation and vanquishing all beings. It is one of the most destructive, powerful and irresistible weapons mentioned in Hinduism.

Following translation from the Mahabarata have very descriptive simmiliaritys to nuclear weaponry.

“A single projectile charged with all the power in the Universe…An incandescent column of smoke and flame as bright as 10,000 suns, rose in all its splendor…it was an unknown weapon, an iron thunderbolt, a gigantic messenger of death which reduced to ashes an entire race.The corpses were so burned as to be unrecognizable. Their hair and nails fell out, pottery broke without any apparent cause, and the birds turned white.After a few hours, all foodstuffs were infected. To escape from this fire, the soldiers threw themselves into the river.”

– Mahabharata

Hindu scripture was and according to Robert Oppenheimer the inspiration to following quote.
“Now I am become Death, the destroyer of worlds”
Senast redigerad av Unicosmic2 2021-01-10 kl. 03:09.
Citera
2021-01-10, 03:20
Har länge haft teorier om det tidigare atombomber/massförstörelse vapen men aldrig riktigt forskat i ämnet. Vi har garanterat funnits längre och vart smartare än vad vi får lära oss och vad jag tror är att det har vart tidigare intelligenta civilisationer här på våran planet och kanske i vårt solsystem. Dessa utplånade sig själva eller blev utplånade.

Annan teori är att vi har vart på mars eller någon form av intelligent liv har funnits där och att denna civilisation blev förstörd pga massförstörelse vapen. Ev krig mellan jorden och mars och jag antar att jorden måste vunnit då mars har en ganska hård miljö till skillnad från jorden.
En annan tanke är att vi började på Mars eller nån form av intelligens men märkte att jorden var bättre eller saboterade mars på något vänster, som sagt spalten ovan.

Detta kan låta som ren smörja men om man kollar på tex månen. Månen är täckt av ett damm som är skadligt för oss människor; kan det vara avfall från tidigare massförstörelse vapen som vi ännu inte förstår eller helt enkelt har glömt? Mars är fullt av damm med och Mars rovern har upptäckt giftiga metaller och liknande, nu är jag inte jätte påläst men kan det ha en koppling tro? Nej nu kanske det blev lite väl men tänk på det, inte helt fiktionellt eller smörja - det är faktiskt "plausible"..

Ska forska mer om detta så jag faktiskt har vetenskap som kan koppla allt. Nu blev det lite off topic och det ber jag om ursäkt för.
Senast redigerad av ruttenfimp 2021-01-10 kl. 03:30. Anledning: La till lite skit
Citera
2021-01-10, 03:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Vi har garanterat funnits längre och vart smartare än vad vi får lära oss och vad jag tror är att det har vart tidigare intelligenta civilisationer här på våran planet och kanske i vårt solsystem. Dessa utplånade sig själva eller blev utplånade.

Annan teori är att vi har vart på mars eller någon form av intelligent liv har funnits där och att denna civilisation blev förstörd pga massförstörelse vapen.

Ja, detta är ju helt uppenbart om man bara öppnar ögonen.
Vi kan inte bygga pyramiderna idag.
Så bevisligen har vi varit med sofistikerade tidigare.

Sen kan man ju kolla upp: Ba'albek, Obelisk. 1 200 ton

Det hade krävt världens största lyftkran att ens lyfta den.
(Världens största lyftkran har en kapacitet på cirka 1200 ton)

Du skulle kanske vara intresserad utav följande information:

https://actualization.site/starcivil...-full-of-stars

(FB) Människan genetiskt naturlig varelse "debunked"

Jag har spenderat flera år med att forska om dessa saker.
Har en hel databas full av vetenskapliga rapporter och artiklar som stödjer olika teorier.

Du kan PM'a mig om du vill ta del av den.

Mvh
Senast redigerad av Unicosmic2 2021-01-10 kl. 03:53.
Citera
2021-01-10, 03:52
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Vad menas med vitrified? Hur hör det ihop med kärnvapen?
Citera
2021-01-10, 03:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Vad menas med vitrified? Hur hör det ihop med kärnvapen?

Stenfort har alltså förvandlats till vätska utav hetta.
Sedan har dom stelnat som en klump.
Det kräver cirka 1,100 celsius minst.
Senast redigerad av Unicosmic2 2021-01-10 kl. 03:57.
Citera
2021-01-10, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unicosmic2
Hej!

Jag har redan skrivit allt detta på engelska, orkar inte skriva det på svenska också.

Bevis #1.

Vitrified ruins have been found Scotland, England, Ireland, France, Turkey, Iran, Germany.
There is about 100 virtified forts found collectively in these places.

Källa

Bevis #2

A heavy layer of radioactive ash in Rajasthan, India, covers a three-square mile area.
Scientists have unearthed an ancient city where evidence shows an atomic blast dating back from;
8,000 to 12,000 years.
There is no apparent cause of a physically violent death.
People were just lying, unburied, in the streets of the city.
These skeletons are among the most radioactive ever found, on par with those at Hiroshima.

Källa på radioaktivitet i staden.

Bevis 3

Huge masses of walls and foundations of the ancient city are fused together, literally vitrified!
And since there is no indication of a volcanic eruption at Mohenjo-Daro or at the other cities,
the intense heat to melt clay vessels can only be explained by an atomic blast or unknown weaponry.

Bevis 4

Creator near Mumbai
This is the world’s only known “impact” crater in basalt.
No trace of any meteoric material has been found at the site.
Indications of great shock (from a pressure exceeding 600,000 atmospheres)
intense, abrupt heat (indicated by basalt glass spherules) can be found on the site.

Bevis 5

Robert Oppenheimer, the Father of the Atomic Bomb
Robert was asked by a student whether the bomb exploded at Alamogordo was the first one.

“Well — yes. In modern times, of course.” – Robert

Bevis 6

Silicia glass or Trinitite have been found in Libya and Egypt.
Trinitite is a well documented product of nuclear detonations.

Mainstream science claims these where produced naturally.
There is no evidence to support this claim.

Bevis 7

Hindu scriptures have depictions and descriptions of ancient mass destruction weapons,
that allegedly was released on various populations.

The Brahmashirsha astra was a weapon that was said to be able to destroy the world, capable of destroying creation and vanquishing all beings. It is one of the most destructive, powerful and irresistible weapons mentioned in Hinduism.

Following translation from the Mahabarata have very descriptive simmiliaritys to nuclear weaponry.

“A single projectile charged with all the power in the Universe…An incandescent column of smoke and flame as bright as 10,000 suns, rose in all its splendor…it was an unknown weapon, an iron thunderbolt, a gigantic messenger of death which reduced to ashes an entire race.The corpses were so burned as to be unrecognizable. Their hair and nails fell out, pottery broke without any apparent cause, and the birds turned white.After a few hours, all foodstuffs were infected. To escape from this fire, the soldiers threw themselves into the river.”

– Mahabharata

Hindu scripture was and according to Robert Oppenheimer the inspiration to following quote.
“Now I am become Death, the destroyer of worlds”
Skrivit? Klipp och klistrat heter det.
Citera
2021-01-10, 04:00
Citat:

Har en hel databas full av vetenskapliga rapporter och artiklar som stödjer olika teorier.

Mvh

Najs ska kika i det när jag har lite mer ork. Du får gärna dela med dig av saker på PM. La till lite saker i mitt förra inlägg men du han svara under tiden jag gjorde det. Läs gärna det och skicka PM på saker som kan höra ihop eller liknande. Skicka så mycket du har. Schysst!

Peace
Citera
2021-01-10, 04:11
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Stenfort har alltså förvandlats till vätska utav hetta.
Sedan har dom stelnat som en klump.
Det kräver cirka 1,100 celsius minst.
Mhm. Efter en googling visade det sig att vitrifiering innebär att en mineralstruktur (med särskild sammansättning) som utsatts för hetta har blivit till glas. Hög hetta kan kan komma från vanlig eld och fordrar inga kärnvapen. Större delen av förstörelsen 1945 i Hiroshima och Nagasaki var från bränder, inte från atombomberna.

Möjligen har dessa fort bränts efter stridernas slut. Att anta att människorna på bronsåldern i Skottland hade kärnvapen vid sidan av spjut och stenslungor med hänvisning till dessa fortruiner är att göra förhastade antaganden.
Citera
2021-01-10, 05:16
Medlem
Citat:

Mvh
Om du kan bevisa något så är det inte en teori.
Citera
2021-01-10, 06:02
Medlem
Bennermanns avatar
Det enda beviset jag hittar är att man kan bevisa vad som helst med internet numera.
Citera
2021-01-10, 06:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Mhm. Efter en googling visade det sig att vitrifiering innebär att en mineralstruktur (med särskild sammansättning) som utsatts för hetta har blivit till glas. Hög hetta kan kan komma från vanlig eld och fordrar inga kärnvapen. Större delen av förstörelsen 1945 i Hiroshima och Nagasaki var från bränder, inte från atombomberna.

Möjligen har dessa fort bränts efter stridernas slut. Att anta att människorna på bronsåldern i Skottland hade kärnvapen vid sidan av spjut och stenslungor med hänvisning till dessa fortruiner är att göra förhastade antaganden.

Du kan ju prova att tända en brasa och kasta på några stenar.

Sen se hur lång tid det tar och om det är troligt att hela fort har eldats till en klump med liknande metod.
Citera
2021-01-10, 06:50
Medlem
yz44s avatar
Extraordinära påståenden kräver extraordinära bevis vilket saknas i tråden.
Det räcker alltså inte med vad folk tror har hänt bara för att det passar med deras förutfattade meningar.

Radioaktivitet förekommer naturligt och har till och med orsakat "härdsmältor" helt utan mänsklig hjälp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in