2006-05-19, 20:16
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaha jovisst
"...fy fan" hörs i bakgrunden av ekots havererade sändning
Citat:
Efter sändningen, en tjej, det går ut i påannonsen på nästa prog, i alla fall på P1, hon säger nåt mer också men det uppfattade jag inte.
Citat:
Eftersnacket kom ut i etern efter ett tekniskt missöde, ekots 19:00-sändning.

Kan någon ha dött? Presentatören var iallafall densamma i både 18- och 20-sändningen.
Citera
2006-05-20, 19:56
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Kan någon ha dött? Presentatören var iallafall densamma i både 18- och 20-sändningen.
Nu tar du väl i lite, förmodligen ville dom bara lägga in nyheten om LD:s avhopp och någon råkade klicka fel med musen, "Fy fan" som tjejen sa var nog en stressreaktion, det kom efter att inslaget var slut.

Det började med brus, sen la dom in en pausfågel (länge sen man hörde en sån!), sen efter nåon minut så hittade dom nyhetssändningen, lars danielsson tar semester, och sen var det slut.

men under paniken att få ut nyheterna hade teknikern slagit på lite för många mickar och när nästa inslag satte igång slank ljud ut från nyhetsstudion och det man hörde var en tjej säga "fy fan" följt av något annat ohörbart, förmodligen förbannade dom bara den misslyckade sändningen.
Citera
2006-05-21, 00:37
Medlem
erikgottfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
...
Fan att jag inte hittade detta inlägg innan för då kunne jag lyssnat på det på webben
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in